شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشپزی، با همان طعم به‌‌یاد‌ماندنی

محصولات کمکی آشپزی مگی بیش از ۱۲۰ سال است که به‌عنوان دستیار آشپزی خوش‌‌ذوق‌ در تدارک وعده‌های غذایی و ترویج عادات غذایی سالم، در کنار خانواده‌هاست.

آشپزی، با همان طعم به‌‌یاد‌ماندنی

در دنیای امروز، جوامع با تأکید بر روابط انسانی به‌دنبال خلق و سهیم شدن لحظات به‌یادماندنی هستند. وعده‌های غذایی که با نزدیکان خود شریک می‌شویم، یکی از بارزترین تجلی‌های این امر است. بر این ‌اساس هدف خوراک فراتر از ضرورت بقا و به‌عنوان درگاهی برای تجربه رنگ و رایحه زندگی تعریف می‌شود. ازاین‌رو، امروزه ضمن تأکید بر ارزش غذایی، همگان به‌دنبال ارتقای لذت ناشی از وعده‌های غذایی خود هستند.

محصولات کمکی آشپزی مگی، بیش از یک قرن است که با ترکیبی ناب از سبزیجات و انواع ادویه‌ از چهارگوشه جهان، عطر و طعمی بی‌نظیر به خوراک می‌بخشند و با ساده‌سازی فرآیند پخت‌و‌پز، لذت وعده‌های غذایی را دوچندان می‌کنند. با تأکید بر اهمیت غذای خانگی در سلامت تغذیه و رژیم غذایی متعادل، سبد محصولات مگی طیفی متنوع از انواع سوپ، پاستا و رشته فرنگی (نودل) آماده و نیمه‌آماده، انواع چاشنی و سس را شامل می‌شود که فرآیند تدارک خوراک سالم را برای همگان آسان کرده است.

 

Maggi _ Large Size 02

 

این دستیار آشپز خوش‌ذوق از محصولات محبوب و نام‌آشنای بزرگترین شرکت موادغذایی و آشامیدنی دنیا است که بعد از 9 سال و به‌صورت تولید داخل به آشپزخانه‌های ایرانی بازمی‌گردد. محصولات مگی سال‌ها پیش (۲۰۰۵ میلادی) پس از گذراندن فاز نخست مطالعات ذائقه‌سنجی در شهر کاراجابِی ترکیه تولید و به کشور وارد می‌شد. اما راهبرد تولید ملی نستله و محبوبیت مگی در بازار کشور، نستله ایران را بر آن داشت تا به‌منظور عرضه مستقیم این دسته محصولات، خط تولید انواع چاشنی‌ها، سوپ‌ و پودر سس مگی را در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی کند.

علیرضا سرابچی، مدیر ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی و روابط برون‌سازمانی نستله ایران در خصوص فرآیند تولید داخل مگی می‌گوید: «ترکیبات محصولات مگی در کشور با الهام از غنای غذا و طبع ایرانی و متناسب با مواد مغذی مورد نیاز جامعه تنظیم شده است. بنابراین به‌منظور حفظ اصالت طعم و کیفیت غذای ایرانی، در کمال افتخار اعلام می‌کنیم که مواد اولیه مورد نیاز محصولات مگی پس از تحقیقات گسترده متخصصین داخلی و بین‌المللی نستله بر زمین‌های زراعی، کشت ادویه و سبزیجات کشور تماما طبیعی و به‌صورت تامین داخل تهیه می‌شوند.»

 

Maggi _ Large Size 03

 

به‌این‌ترتیب متخصصین نستله ایران قادر خواهند بود در سراسر زنجیره ارزش، کیفیت محصول فرآوری شده را به‌دقت و با استفاده از شاخص‌های جهانی ارزیابی کنند. علاوه‌براین، محصولات مگی به شیوه صنعتی خشک و نگهداری می‌شوند و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده هستند. در این شیوه، حذف آب و رطوبت موجود در ترکیبات محصول فرآوری شده، نه‌تنها مانع از فاسد شدن آن می‌شود، بلکه ارزش غذایی محصول نیز به‌‌‌‌‌گونه‌ای موثر حفظ خواهد شد.

علاوه‌براین، متخصصین تغذیه نستله همواره شاخص‌های تغذیه‌ای و ارزش غذایی محصولات مگی را متناسب با نیازهای غذایی جامعه ارتقا داده‌اند. ازاین‌رو مهمترین وجه تمایز محصولات مگی را می‌توان در پایبندی به سخت‌گیرانه‌ترین سطح از استانداردهای سلامت و کیفیت دانست. گفتنی است این محصولات فاقد هرگونه چربی ترانس بوده و افزون ‌بر مقادیر نمک، شکر و چربی‌های اشباع، میزان سبزیجات، غلات و حبوبات مورد استفاده در ترکیبات آن‌ها نیز به‌صورت مستمر مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

درحال‌حاضر سبد محصولات مگی در ایران شامل سوپ‌های نیمه‌آماده از قبیل سوپ ورمیشل، جو، جو و قارچ، جو و گوجه‌فرنگی، جو و سبزیجات با غلظتی دل‌چسب و سرشار از فیبر و ویتامین‌ها، چاشنی‌های پلو و خورشت با تلفیقی از ادویه‌ها و سبزیجات محبوب ذائقه ایرانی و همچنین سس سفید بشامل می‌شود که طعمی لذیذ به غذا می‌بخشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات ذیل مراجعه کنید:

صفحه محصولات مگی در وب‌سایت نستله ایران: https://bitn.ir/Maggi-Shoma-News

صفحه اینستاگرام مگی: https://bitn.ir/MaggiShomaNews

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied