شمانیوز
شما نیوز

خودکشی پسر 23 ساله کرمانشاهی + جزئیات

خودکشی جوان 23 ساله کرمانشاهی همه را شوکه کرد.

خودکشی پسر 23 ساله کرمانشاهی + جزئیات

به گزارش شمانیوز، خودکشی جوان 23 ساله کرمانشاهی همه را شوکه کرد. جوان 23 ساله وقتی به خودکشی اقدام کرده بود پلیس سررسید و مانع این خودکشی  شد. فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: حضور به موقع پلیس امنیت عمومی شهرستان جان جوانی 23 ساله که در یکی از محلات شهر اقدام به خودکشی کرده بود را نجات داد.

 

سرهنگ محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اعلام یک مورد خودکشی در شهر اسلام آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس موفق به شناسایی محل تماس فرد خودکشی کننده با خانواده اش که از اقدام خود خبر داده بود، شدند.

 

یاری افزود: ماموران به سرعت و همراه با خانواده فرد خودکشی کننده در محل حاضر و مشاهده کردند فرد یاد شده پس از مصرف تعدادی زیادی قرص، با یک رشته طناب خود را از پل کمربندی محور برف آباد - سه راهی ملاوی حلق آویز کرده است.

 

رئیس پلیس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش ما با مشاهده این صحنه و پس از اطمینان از زنده بودن این فرد علی رغم اینکه در حالت بیهوشی قرار گرفته و از دهان و بینی اش خون جاری شده بود، با رضایت خانواده اش و از آنجایی که بیم مرگ او می رفت، پیش از حضور نیروهای امدادی و با خودروی پلیس وی را به مراکز درمانی متتقل کردند.

 

وی افزود: خوشبختانه این جوان به خاطر اقدامات درمانی صورت گرفته در میانه راه و سپس تلاش های کادر درمان بیمارستان شهرستان احیا و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 

یاری با اشاره به قدردانی فراوان خانواده این جوان از پلیس، گفت: هر زمانی که به حضور همکاران ما نیاز بوده آنها به سرعت در محل حاضر و بارها ثابت کرده اند هدفی جز جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به شهروندان را ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied