شمانیوز
شما نیوز

کلینیک تبدیل دختران به کیم کارداشیان تعطیل شد

کلینیک زیبایی غیرقانونی که زنان و دختران را به امید شبیه شدن به کیم کارداشیان جذب و برای جراحی اعضای بدنشان از مواد کشنده استفاده می کردند کشف شد.

کلینیک تبدیل دختران به کیم کارداشیان تعطیل شد

به گزارش شمانیوز، کیم کارداشیان زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در لس آنجلس، کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.او دو خواهر به نام‌های کورتنی و کلویی و یک برادر به نام رابرت دارد. کیم کارداشیان برای اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. علاقه بعضی از دختران و زنان به شباهت به برخی از چهره هایی که اغلب به دلیل داشتن ویژگی های عجیب و غریب مشهور می شوند موجب شده است که بدون توجه به روش هایی که در پیش می گیرند سلامت خود را به خطر بیاندازند، روش هایی که به عنوان جراحی های زیبایی جان آنها را به خطر می اندازد تا به عنوان مثال شبیه کیم کارداشیان شوند.

کشف کلینیک مخفیانه زیبایی اندام به سبک کیم کارداشیان

فیلم منتشر شده از حمله پلیس به کلیلنیک زیبایی غیرقانونی مربوط به همین موضوع می شود، موضوعی تحت عنوان فریب دختران و زنان به بهانه زیبایی.

بر اساس گزارش the sun پزشکان در این کلینیک زیبایی برای حجم دهی به اندام زنان از "سیمان استخوانی" استفاده می کردند. سیمان استخوانی به ماده شیمیایی خاصی میگویند که در بدن برای چسباندن استخوان بکار برده میشود. سیمان استخوانی از جنس متاکریلات بوده و مانند سیمان ساختمانی پس از آماده شدن سفت و جامد میشود.

این کلینیک واقع در یک ساختمان سه طبقه در محله ای فقیرنشین "ریو دی ژنریو" با تزریق دوزهای خطرناک و کشنده سیمان استخوانی و انواع دیگر مواد شیمیایی زنان و دختران جوان را به فرم دلخواه می رساند.

kin22

در بخشی از این کلیپ دیده می شود که نیروهای پلیس زن جوانی را که به عنوان یکی از اعضای کلینیک در حال پمپاژ ماده ای به نام "متاکریلات" به بدن دختری جوان است دستگیر می کنند.

به گزارش پلیس اکثر مراجعین این کلینیک از کشور پرتغال بودند که به دلیل هزینه 1.000 یورویی مراجعه می کردند. تمام داروهای مورد استفاده در این کلینیک از نوع شیمیایی خطرناک بوده که مصرف آن در کشورهایی مثل انگلستان و آمریکا به کل ممنوع است و در واقع این مرکز غیرقانونی، به دور از چشم ناظران و مسئولان سازمان بهداشت کشور بزریل از این مواد استفاده می کردند و عده ای زن و دختر جوان بی اطلاع از حقیقت پشت پرده ی این کلینیک، به آنجا مراجعه کرده بودند.

منبع: نمناک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied