شمانیوز
شما نیوز

جهت اطلاع از واکسیناسیون رانندگان تاکسی کلیک کنید

‌مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که واکسیناسیون ۲۰ هزار راننده تاکسی از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود.

جهت اطلاع از واکسیناسیون رانندگان تاکسی کلیک کنید

 

 به گزارش شمانیوز : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اعلام خبر آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دوشنبه هفته آتی، گفت: براساس جلسه ای که با دکتر گویا از مدیران وزارت بهداشت داشتیم، مقرر شد که از روز دوشنبه هفته آتی فرایند واکسیناسیون رانندگان تاکسی آغاز شود.

 

‌وی با بیان اینکه در فاز اول ۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می‌شوند و بعد از آن مابقی رانندگان واکسن دریافت می کنند افزود: براساس پروتکلی که تدوین کردیم، از آنجایی که افراد بالای ۶۰ سال تاکنون توسط خود وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند ما در فاز اول رانندگان ۵۰ تا ۶۰ سال، بعد از آن ۴۰ تا ۵۰ سال و با همین ترتیب رانندگان دیگر را برای دریافت واکسن فراخوان می‌دهیم.

 

‌وی افزود: البته مقرر شد فضا و تجهیزات فیزیکی برای تزریق واکسن را سازمان تاکسیرانی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد. ‌

 

پیش از این مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران جزئیات آیین نامه اجرایی تزریق واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی را تشریح کرد.

 

روشنی در این باره اظهار کرد: براین اساس اولویت تزریق واکسن با رانندگان فعالی است که پروانه کار دارند و مشغول به فعالیت هستند.

 

 
 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه براساس سن ، سابقه بیماری و سابقه کار، واکسن به رانندگان تاکسی تعلق می گیرد، گفت: در حال حاضر بیش از یکصد هزار راننده تاکسی در تهران فعال هستند که متاسفانه بیش از ۴۵۰ نفر از آنها به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

 

روشنی افزود: اولویت با رانندگان فعال دارای پروانه است. چرا که برخی از رانندگان با این که پروانه فعالیتشان منقضی شده اما برای تمدید آن مراجعه نکردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied