شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی شاهین صمدپور گزارشگر مسائل اجتماعی + عکس

شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار کشورمان متولد 27 بهمن ماه سال 1360 در تهران است.

بیوگرافی شاهین صمدپور گزارشگر مسائل اجتماعی + عکس

به گزارش شمانیوز: شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار کشورمان متولد 27 بهمن ماه سال 1360 در تهران است. شاهین صمدپور فارغ التحصیل لیسانس تکنولوژی آموزشی است مادرش کارمند اتاق بازرگانی و پدرش صاحب شرکت تعمیرگاهی بود

 

 

 

نام : شاهین

نام خانوادگی : صمدپور

تاریخ تولد :1360/11/27

محل تولد : تهران

تحصیلات : فارغ التحصیل لیسانس تکنولوژی آموزشی

حرفه : مستندساز و خبرنگار

سالهای فعالیت : 1370 تاکنون

وضعیت تاهل : مجرد

 

شاهین صمدپور که تنها فرزند خانواده است و در سن 5 سالگی پدر و مادرش به علت اعتیاد شدیده پدرش از هم جدا شدن و فرزند طلاق است.

 

 

بی خبری از پدر

تا مدت ها حضانت او به پدر معتادش سپرده شد تا اینکه با تلاش مادر و شدت گرفتن اعتیاد پدر او برای همیشه از خانه پدر فرار و نزد مادرش رفت بعد از این ماجرا و چند دیدار با پدر دیگری خبری از او تا به الان ندارد.

 

 

1+(1)

 

 

شروع فعالیت از 11 سالگی

شاهین بصورت جدی فعالیت هنری خود را از 10 سالگی با حضور در کانون هنری حر با سرپرستی سید جواد هاشمی شروع کرد و در 11 سالگی جایزه بهترین بازیگر تئاتر کشور را بدست آورد.

 

 

 

ورود به تلویزیون

فعالیت هنری اش را ادامه داد تا اینکه از سال 1377 که 17 ساله بود بعنوان دستیار سوم کارگردان وارد تلویزیون شد و تا مدتی بعنوان مدیر تولید و مدیر برنامه ریز فعالیت می کرد او برای اولین بار با مستند درنگ بعنوان مجری جلوی ارد قاب تلویزیون شد.

 

 

مستند شوک و ممنوع الکاری

در سال 92 – 93 صمدپور برنامه مستند شوک را برای شبکه سه کارگردانی و اجرا کرد که استقبال گسترده ای از آن شد اما پیامد این استقبال ممنوع الکاری از سال 94 می باشد.

 

2

 

 

جنجال در فضای مجازی

بعد جدا شدن از تلویزیون با ساخت مستندهای اجتماعی و بدون سانسور در فضای مجازی به فعالیت اش ادامه داد و همان سال 94 با مستندی در مورد کیفیت دو غول خودروسازی ایران خودرو و سایپا و گفتگو با مدیر عاملان آنها حسابی جنجال برانگیز شد.

 

 

خیریه مهر آفرین

حالا صمدرپورد در قامت یک خبرنگار مستقل هر از گاهی با خیریه مهرآفرین همکاری می کند و بصورت تخصصی در حوزه کودکان و آسیب های اجتماعی این قشر فعالیت دارد.

 

 

ازدواج

شاهین صمدپور هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

97af1769-f1c3-4e12-a642-899c11133a3e

 

 

دنبال خانواده پدری

می گوید علاقه زیادی به دیدار پدرم ندارم چون فکر نمی کنم او هم نسبت به من مهری داشته باشد اما به شدت دوست دارم خانواده پدریم را ملاقات کنم ،فکر می کردم عمو و دختر عموهایم که باید هم سن و سال باشیم بعد از دیدنم در تلویزیون برای پیدا کردنم اقدام کنند، بسیار منتظر آنها بودم اما این اتفاق پیش نیامد، همچنان منتظر و علاقمند به ملاقات با خانواده پدریم هستم و مدت هاست از آنها بی خبرم.

 

 

 

علت فعالیت در حوزه آسیب کودکان

من فرزند طلاق هستم و سختی هایی داشته ام، حتی قرار بود یکسال به برنامه ماه عسل بروم که نشد، پدر من اهل کتک زدن بود، اعتیاد داشت و من هم مشکلات خاص خودم را داشتم شاید این یکی از دلایلی باشد که دغدغه ام کودکان هستند.

 

 

منبع درآمد

این خبرنگار مستقل منبع درآمد اصلی اش از به اجاره دادن مغازه ای که دارد تامین می شود، هر از گاهی گزارش هایی که با لوگو مهرآفرین نیز ضبط می کند با هزینه این موسسه می باشد.

 

1+(1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied