شمانیوز
شما نیوز

کشف 18 مار از زیر تشک تخت خواب زن جوان

زن جوان بی خبر از همه چیز و همه جا به خانه بازگشت و از شدت خستگی ترجیح داد زودتر از همیشه بخوابد اما خواب او خیلی زود با اتفاقی وحشتناک پایان یافت.

کشف 18 مار از زیر تشک تخت خواب زن جوان

به گزارش شمانیوز، مارها حیوانات مرموزی هستند و بی سر و صدا میتوانند به هر جایی که حتی فکرش را نمیکنید وارد شوند و همین ویژگی آنها موجب وحشت بیشتر از مارها میشود. اخباری که اغلب در مورد مارها شنیده اید بیشتر درباره حضور نامحسوس آنهاست، درست مثل موردی که در این بخش خواهید خواند.

کشف 18 مار از زیر تشک تخت خواب

" تریش ویلچیر" زن جوانی است که یک شب با احساسی عجیب از خواب بیدار شده و دقایقی بعد با صحنه ای هولناک مواجه شد. این خانم جوان چند روزی به خارج از شهر رفته بود و در خانه اش حضور نداشت، پس از اتمام کارش وقتی به جورجینا بازگشت هوا تاریک شده بود و او به دلیل خستگی راه، تصمیم گرفت زودتر به رختخواب برود.

خستگی زیاد موجب شد که او خیلی سریع بخواب برود و متوجه هیچ چیز عجیبی در اتاق خواب و بخصوص روی تخت خوابش نشود تا اینکه دقایقی بعد با حسی عجیب از خواب بیدار شد. او که فکر می کرد در خواب دیده چیزی بدنش را لمس میکند سعی کرد دوباره بخوابد اما این بار لمس را در بیداری حس کرد و متوجه شد موجود زنده ای در رختخواب او در حال حرکت است.

به سرعت از جا بلند شد و چراغی روشن کرد، با کنار زدن لحافش صحنه ی باورنکردنی حرکت یک مار روی تخت خوابش را دید. در حالیکه با وحشت به مار در حال حرکت روی تخت خوابش نگاه میکرد متوجه شد مار دیگری از زیر تشک بیرون آمده و به مار روی تخت نزدیک شد اما ماجرا به اینجا ختم نشد و در عرض چند ثانیه مار دیگری از زیر تشک به روی تشک آمد.

mmmm

زایمان مار در تخت

" کریش " به سرعت با آتش نشانی تماس گرفت و درخواست کمک کرد. نیروهای امداد خود را به آنجا رساندند و 3 مار روی تشک را گرفتند اما " کریش " راضی نشد و از آنها خواست تا زیر تشک را نیز بررسی کنند.

حاضرین در اتاق با بلند کردن تشک صحنه ی ترسناکی را مشاهده کردند، تعداد زیادی مار کوچک و یک مار بزرگ که از قرار معلوم مار مادر بود زیر تشک در حال حرکت بودند، دقیقا 15 مار دیگر و این یعنی مار مادر به همراه 17 بچه مار درست لحظه ای که " کریش" روی تخت خود راحت بخواب رفته بود، زیر تشک حضور داشتند. اینطور که پیداست مار مادر طی چند روزی که " کریش " در خانه نبوده به آنجا آمده و 17 بچه ی خود را زایمان کرده است.

منبع: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied