شمانیوز
شما نیوز

بالا رفتن درصد امید و اعتماد مردم در پی اقدامات اخیر رئیس دستگاه قضا

تلاش شبانه روزی و بی وقفه رئیس دستگاه قضا ، موجی از دلگرمی و اعتماد حداکثری را در بین مردم عزیز کشور و به خصوص مراجعین به سیستم قضایی در کل کشور ایجاد نموده است .

بالا رفتن درصد امید و اعتماد مردم در پی اقدامات اخیر رئیس دستگاه قضا

به گزارش شمانیوز: شمس الدین جلیل پیران قاضی دادگستری مرکز یکی از استان ها ، اظهار داشت : انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری حفظه الله ، روحیه تلاش و کار جهادی را در بین پرسنل قوه قضائیه اعم از قضایی و اداری مضاعف نموده است ، چرا که تسلط رئیس دستگاه قضا بر امور قضایی به عنوان مهمترین و اساسی ترین  فاکتور میباشد و اقدامات شبانه روزی ایشان به خصوص در بحث دادرسی عادلانه ، تسریع در رسیدگی دقیق به پرونده های قضایی و توجه ویژه به حقوق قانونی افراد بازداشت شده و زندانیانزبانزد میباشد .

حضور بالاترین مقام دستگاه قضا در زندان ها ، ملاقات با زندانیان مختلف ، دستورات ویژه به مسئولین قضایی در قسمت های مختلف جهت ارائه گزارش و مستندات ، شنیدن صحبتها ، درد و دلها و انتقادات مردم و مراجعین به سیستم قضایی به صورت بی واسطه ، مبارزه با فساد در هر سطح و در هر زمینه ای ، بکارگیری تیم های تخصصی و متعهد در قسمت های مختلف قوه قضائیه ، تاکید ویژه بر شفافیت و شفاف سازی ، حرکت جهادی در راستای تحولات موثر در دستگاه قضا  ، حفظ استقلال قوه قضائیه و در عین حال رابطه حسنه با دو قوه دیگر و سایر مراجع ، جهت پیشبرد اهداف مدنظر در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور ،  خدمت حداکثری به مردم و همچنین کاستن از مشکلات موجود بخصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی ، نگاه ویژه و خاص به منصب و جایگاه قضا و... نشان از اراده قوی رییس دستگاه قضا میباشد . در نهایت همه ما پرسنل قوه قضائیه دست در دست هم و در راستای منویات حضرت آقا و سیاست گذاری های رئیس معزز دستگاه قضا حرکت میکنیم و روز به روز بر تلاش ،  جدیت و اهتمام خود برای انجام وظیفه می افزاییم و ان شالله خدمتگزاران خوب و صدیقی برای مردمان بزرگوار کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم . ان شالله

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied