شمانیوز
شما نیوز

باز کردن رمز گوشی سامسونگ

رمز گوشیو هک کن | آموزش باز کردن رمز گوشی سامسونگ

حتما برای شما هم تاکنون پیش آمده است که پسورد گوشی خود را فراموش کنید. در ادامه راه حلی برای این مشکل داریم.

رمز گوشیو هک کن | آموزش باز کردن رمز گوشی سامسونگ

به گزارش شمانیوز، گوشی های سامسونگ دارای امنیت بالایی است. سامسونگ گوشی های تلفن همراه خود را به شکلی طراحی کرده است که به راحتی نمی توان رمز عبور آن را هک کرد. قطعا فراموش کردن رمز عبور تلفن همراه ( سامسونگ ) برای همه ما ناخوشایند است. در اینجا ما برای شما روشی را گردآوری کرده ایم تا با نداشتن رمزعبور نیز بتوانید گوشی سامسونگ خود را باز کنید.

اما آیا چاره دیگری وجود دارد تا ما گوشی را به اشخاص دیگر نسپاریم و خودمان این مشکل را رفع کنیم؟!

بله! جای هیچ نگرانی نیست و می توانید در طی اقدامی ساده و کاربردی رمز فراموش شده را بازگردانید و مجددا رمز جدید را تعریف کنید. از این رو در این گزارش از شمانیوز ما قصد داریم شما را با سه راه مختلف جهت باز کردن قفل گوشی سامسونگ آشنا سازیم که می توانند به شما کمک بزرگ و موثری کنند. همراه ما باشید.

توجه مهم : در طی آپدیت های اخیر سیستم عامل اندروید، برخلاف گذشته اگر شما می خواهید گوشی را در صفحه قفل خاموش کنید، باید رمز صفحه قفل را وارد کنید که این قابلیت برای افزایش امنیت این سیستم عامل افزوده شده است. با این وجود اگر گوشی شما مجهز به سیستم عامل اندروید جدید می باشد که برای خاموش کردن گوشی باید رمز صفحه قفل را وارد کنید، تنها در صورتی می توانید قفل گوشی را باز کنید که اینترنت گوشی روشن باشد تا با استفاده از قابلیت Find My Mobile (روش سوم) بتوانید این مشکل را رفع کنید. در غیر اینصورت باید به تکنسین های این زمینه مراجعه نمائید تا مشکل شما را برطف نمایند.

1- اگر رمز عددی گوشی را به یاد نمی آورید، کافیست ؛

- موبایل خود را خاموش کنید و سیم کارت را از گوشی خارج کنید.

- بعداز روشن کردن مجدد گوشی کد زیر را وارد کنید.

  " ستاره 2767 ستاره 2878 مربع " یا " ستاره 2767 ستاره 3855 مربع "

- صبرکنید تا گوشی ریست شده و به تنظیمات کارخانه بازگردد.

- سیم کارت را داخل گوشی قرار داده و سپس موبایل خود را روشن کنید.

توجه :رمز کارخانه هشت بار صفر است.

سامسونگ

2- اگر unlock pattern را فراموش کردید و دیگر راهی برای ورود به گوشی پیدا نمی کنید مراحل زیر را انجام دهید ؛

روش اول ؛ گوشی را خاموش کرده و 4 دکمه home, power, back و کلید قطع تماس را با هم چند ثانیه نگه دارید. پس از آنکه گوشی روشن شد چند لحظه صبر کنید تا مراحل restart انجام شود و سپس دستگاه به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردد. اینک می توانید مجدداً unlock pattern را تنظیم کنید.

روش دوم ؛ این روش به نسبت روش بالا بسیار آسانتر است و به تبع ما این روش را به شما پیشنهاد می کنیم تا در مدت زمان بسیار کوتاهی رمز Pattern گوشی را باز کنید. لازم به ذکر است که این برنامه یکی از برنامه های تائید شده در وب می باشد که در ادامه ما نحوه استفاده از این روش را به شما آموزش خواهیم داد. از این رو اگر به کامپیوتر دسترسی دارید، برنامه " drfone_unlock_setup " را با کلیک بر روی این لـــــینک  دانلود کنید. پس از دانلود کردن برنامه وارد آن شوید و سپس گوشی را به کامپیوتر متصل کنید. اینک طبق مراحل زیر پیش بروید تا قفل گوشی شما باز شود.

نحوه استفاده از برنامه دکتر فون آنلاک

1-پس از دانلود کردن برنامه، آنرا نصب کنید. پس از نصب تلفن همراه تان را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

سامسونگ

2- اینک می توانید با کلیک بر روی گزینه Start، شروع به حذف رمز الگو یا Pattern از دستگاه نمایید. پس از موفقیت بودن فرایند پاکسازی، شما پیغام " Removed password completed " را مطابق تصویر ذیل مشاهده خواهید کرد

سامسونگ

3- استفاده از قابلیت Find My Mobile

Find My Mobile یکی دیگر از قابلیت های رایگان و بسیار آسانی است که مجموعه سامسونگ برای مشتریان خود طراحی و ارائه کرده اند که بی شک بسیار کاربردی است. اما نکاتی برای استفاده از این قابلیت وجود دارند که باید حتما با آنها آشنا شوید؛

بعد از خرید گوشی سامسونگ اولین کاری که حتما توصیه می شود که انجام دهید، فعال سازی اکانت سامسونگ می باشد که تنها نیاز به یک جیمیل ساده دارد.

رمز اکانت سامسونگ خود را همیشه باید به خاطر بسپارید و در صورت ممکن در جائی جز گوشی یادداشت کنید.

برای استفاده از این قابلیت اینترنت گوشی شما حتما باید فعال باشد.

سامسونگ

این قابلیت همواره در اختیار عموم کاربران گوشی های سامسونگ قرار دارد که با کلیک بر روی این لـــــینک  می توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت باید مطابق مراحل زیر پیش بروید؛

1- اطلاعات حساب کاربری سامسونگ خود را وارد کنید.

سامسونگ

2- بعد از وارد کردن اطلاعات، باید یک سری از قوانین را مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه Agree کلیک کنید.

سامسونگ

3- در منو سمت راست مانیتور خود می توانید یک سری آپشن را مشاهده کنید. در این منو گزینه ای به نام Unlock وجود دارد که با کلیک بر روی آن گوشی شما بصورت اتوماتیک باز خواهد شد. گزینه های دیگری نیز وجود دارند که می توانید در تصویر ذیل مشاهده کنید.

سامسونگ

توجه : همان گونه که در بالا گفته شد، برای استفاده از این قابلیت باید حتما اینترنت گوشی شما روشن باشد. در غیر اینصورت نمی توانید به این قابلیت دست پیدا کنید و با پیغام زیر روبرو خواهید شد؛

سامسونگ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied