شمانیوز
شما نیوز

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه خبر داد:

هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه برگزار می شود

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از آغاز دریافت فیلم‌های کوتاه دانش آموزی تا 31 تیرماه خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره پذیرای آثاری در سه بخش فیلم‌های هنری، علمی آموزشی و جانبی از دانش آموزان مقاطع تحصیلی دبستان و دبیرستان که به صورت آزاد می‌باشد را شامل می‌شود.

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج 24، محمد درویشی دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به آغاز ثبت نام و دریافت آثار دانش آموزان در سه بخش، هنری، علمی آموزشی و جانبی، اظهار داشت: دانش آموزان علاقمند جهت شرکت در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می­توانند آثار خود را تا 31 تیرماه در آدرس اینترنتی جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری نمایند.

درویشی با اعلام حضور بیش از 4100 اثر در دوره گذشته این جشنواره ، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر است، که از سال 1391 به صورت سالیانه برگزار می­شود.

 

 

وی درباره بخش­های اصلی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه توضیح داد و گفت: بخش­های هنری شامل داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی (برند ایرانی) می­باشد و بخش علمی و آموزشی، فیلم­های آزمایش علمی و فیلم­های آموزشی را شامل می­شود.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه ادامه داد: بخش­های جانبی شامل فیلمنامه نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر)، طراحی کاراکتر انیمیشن، موسیقی فیلم و نماهنگ است که علاقمندان می­توانند از طریق سایت جشنواره به شکل دقیق تر از قوانین و شیوه نامه جشنواره مطلع شوند.

درویشی همچنین افزود: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این دوره از جشنواره می­توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند.

وی به حامیان هشتمین جشنواره فیلم مدرسه اشاره کرد و گفت:این دوره از جشنواره با حمایت سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان، سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، سازمان بسیج صدا و سیما، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سوپر اپلیکیشن روبیکا، حوزه هنری انقلاب اسلامی،‌ ستاد توسعه فناوری نانو، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد توسعه زیست فناوری، موسسه الگوی توسعه فرهنگ قلم، باشگاه هنر و رسانه نوجوان، مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید آوینی، باشگاه رشد جوان سازمان هنری و رسانه ای اوج، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، دانشگاه سوره، سازمان مدارس سما، باشگاه نانو، مرکز مستند سفیر فیلم، موسسه فرهنگی مهتدین، آکادمی برش، موسسه برهان، موسسه الگوی تعلیم و تربیت قاف، خانه نوآوری تعلیم و تربیت و شتاب دهنده آوومیک برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌نوانند به آدرس فضای مجازی جشنواره فیلم مدرسه به نشانی madresefilmfestival@ مراجعه نمایند.

در ضمن، می‌توانید شیوه‌نامه هشتمین جشنواره فیلم مدرسه را از اینجا دریافت نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied