شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم

سارق نگون بخت به تله افتاد | تعقیب و گریز نتیجه داد

دی پی فرار و تعقیب و گریز یک سارق در شهر دزفول پلیس موفق شد فرد مذکور را دستگیر کند. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

سارق نگون بخت به تله افتاد | تعقیب و گریز نتیجه داد
 
 
 

اخبار حوادث: یک خودروی پژو 405 کنار خیابان توقف کرد و سه پسر جوان در کمال آرامش از خودرو پیاده شدند تا راه را بر زن جوانی سد کنند. گویی قصد صحبت و حل مسالمت‌آمیز یک موضوع ساده را دارند اما یکی از پسرهای جوان با آرامش کلتش را از پشت کمرش خارج می‌کند و خیلی آهسته از زن جوان می‌خواهد که بدون مقاومت با آنها همکاری کند.

اخبار حوادث: فیلم با صدای فریاد و جیغ‌های یک زن شروع می‌شود. دختر جوان ناسزا می‌گوید و فریاد می‌کشد و عقب عقب می‌رود. مرد جوان که به نظر می‌رسد مأمور است - چون کنار خودروی پلیس ایستاده - با لباس شخصی به سمت دختر می‌رود و سعی دارد او را داخل خودروی پلیس ببرد اما دختر مقاومت می‌کند این بار مأمور به زور متوسل شده و طوری او را روی زمین می‌کشد که قسمتی از لباس دختر جوان بالا رفته و حتی بخشی از بدنش نمایان می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: سارقی که اقدام به گروگان گرفتن زن 70 ساله کرده بود در دزفول دستگیر شد.

 

سرهنگ روح اله گراوندی، افزود: پس از گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری 14 به یک‌ دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ مظنون شدند.

وی افزود: متهم پس از مشاهده پلیس از محل متواری شد که در تعقیب و گریز صورت گرفته وارد منزل یکی از اهالی منطقه شد و با استفاده از قمه اقدام به گروگان گرفتن زن 70 ساله ساکن در منزل کرد.

 

سرهنگ گراوندی به حضور به موقع تمامی گشت های انتظامی و پلیس های تخصصی به محل جرم اشاره کرد و گفت: بلافاصله با حضور ماموران انتظامی، اطراف محل اختفای متهم محاصره و در نهایت با درایت و انجام عملیات روانی ماموران حاضر در صحنه، متهم دستگیر و یک تیغه قمه از وی کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول حال عمومی مالک منزل را مساعد اعلام کرد و افزود: طی استعلامات مشخص شد متهم غیربومی و دارای سابقه سرقت منزل است و برای بررسی و تحقیقات پلیسی بیشتر و کسب تکلیف قضایی به مقر هدایت شد.

 

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied