شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم

اخبار حوادث | اقدام به خودکشی زن جوان | آتش نشانان مانع خودکشی زن جوان شدند

یک زن جوان در ایلام دست به خودکشی زد. این زن جوان یک قدم تا مرگ فاصله داشت. آتش نشانان مانع خودکشی او شدند.

اخبار حوادث | اقدام به خودکشی زن جوان | آتش نشانان مانع خودکشی زن جوان شدند
 
 
 

اخبار حوادث: عملیات مسلحانه و ضربتی مأموران دایره تجسس دو کلانتری و عوامل یگان امداد مشهد در مناطق توس و شفا منجر به شناسایی و دستگیری 7 نفر از سارقان سریالی و اشرار مسلح شد.

اخبار حوادث: رئیس پلیس مشهد بیان کرد: مجریان قانون بلافاصله وارد عمل شدند و به سراغ خودرو مورد نظر رفتند. راننده با مشاهده مأموران بلافاصله سوار خودرواش شد و از محل گریخت که در این بین مجریان قانون به تعقیب آن پرداختند. زمانی که اخطارهای ضابطان قضایی به راننده کارساز نشد، مأموران دست به قبضه اسلحه بردند و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، ابتدا چند تیر هوایی شلیک و سپس چرخ های خودرو را هدف قرار دادند. گلوله ها یکی پس از دیگری بر چرخ های خودرو متهمان برخورد کرد و سرانجام سواری پژو از حرکت ایستاد.

نصرت لطفی شامگاه سه شنبه اظهار داشت: طی تماس شهروندان با سامانه 125 این سازمان در ساعت 20 روز سه شنبه گزارش اقدام به خودکشی یک خانم جوان اطلاع‌رسانی و ثبت شد.
وی افزود: پس از دریافت این گزارش توسط ستاد فرماندهی، عملیات گروه امداد و نجات نزدیکترین ایستگاه به محل مورد نظر اعزام و بلافاصله عملیات نجات و انصراف از خودکشی آغاز شد. 

 

لطفی ادامه داد: آتش‌نشانان در محل حادثه یک دختر جوان را که با رفتن بر روی ارتفاع ساختمان قصد اقدام به خودکشی داشت مشاهده کردند که بلافاصله آتش‌نشانان اقدامات ایمنی لازم را در محل انجام دادند.

وی یادآور شد: سپس آتش نشانان با صحبت های فنی و آرامش بخش با این فرد توانستند با منصرف کردن وی از خودکشی از بروز حادثه دلخراش و مرگ احتمالی این جوان جلوگیری کنند.

لطفی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی این فرد را که در لحظه دچار تصمیم‌گیری اشتباه شده بود پس از انتقال به پایین و صحبت های فنی و تخصصی از اشتباه عمل خود آگاه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied