شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم

اخبار حوادث | تصادف شدید در برزگراه شهید همدانی | ایربپ خودرو مات وایساده بود!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با کامیون در حال حرکت در مسیر بزرگراه همدانی قبل از پژوهش خبر داد.

اخبار حوادث | تصادف شدید در برزگراه شهید همدانی | ایربپ خودرو مات وایساده بود!

اخبار حوادث: مرد رمال با استخدام ادمین‌هایی در اینستاگرام، زنان را با ادعای این‌که طلسم شده‌اند فریب داده و به بهانه باز کردن طلسم از آنها اخاذی می‌کرد.

اخبار حوادث: این زن دستگیر شد و در تحقیقات گفت: مرد رمال در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کند و همسایه خواهرم است. مرد رمال خواهرم را استخدام کرده و خواسته بود مشتریان را از طریق اینستاگرام جذب کند. بعد از مدتی با مرد رمال آشنا شده و با شناسایی زنان ساده‌لوح، آنها را به خواهرم معرفی می‌کردم و بابت این کار از مرد رمال دستمزد می‌گرفتم.

سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر اعلام کرد: درساعت 07:15 صبح دیروز وقوع یک فقره تصادف شدید بین سواری ال نود و کامیون در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه همدانی قبل از پژوهش به پلیس 110 اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری ال نود به علت عدم توجه به جلو با این کامیون برخورد کرده و در لاین یک متوقف می‌شوند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد : با حضور تیم کارشناسی پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شده و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه داده و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه راننده ال نود بشدت مصدوم شد که با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

وی از رانندگان خواست حین حرکت تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه اقدام و حرکتی که حواس راننده را پرت کند جدا خودداری نمایند تا در مواقع لازم بتوانند عکس العمل مناسب از خود نشان دهند .

سرهنگ همه خانی ضمن اشاره به اقدام خطرناک این راننده در غیر فعال سازی عملکرد ایربک خودروی گفت: کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در محل حادثه و بررسی دقیق علت تصادف به غیر فعال کردن ایربک خودرو توسط راننده ال نود پی برده و در گزارش خود نیز به این موضوع اشاره کرده است.

 وی از رانندگان خواست به هیچ عنوان دست به این اقدام خطرناک نزنند و هیچگاه ایربک خودروی خود را بدلیل مسائل اقتصادی غیر فعال نکنند چرا که اگر در این حادثه ایربک خودروی ال نود فعال بود آسیب بسیار کمتری به راننده آن می رسید.

منبع: رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied