شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم

اخبار حوادث | کلاهبرداران صندلی فروش دستگیر شدند | مرد شیاد صندلی های دانشگاه را می فروخت

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 2 کلاهبردار که با فروش صندلی های یکی از دانشگاهای دولتی 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

اخبار حوادث | کلاهبرداران صندلی فروش دستگیر شدند | مرد شیاد صندلی های دانشگاه را می فروخت
اخبار حوادث: «قرار بود محموله هروئین را در مشهد به جوانی با مشخصات معلوم تحویل بدهم اما هنوز از مهمان پذیر بیرون نیامده بودم که ناگهان ماموران انتظامی از راه رسیدند و ... .» این بخشی از یک ماجرای واقعی درباره زنی جوان است که به قاچاقچی بزرگ مواد مخدر تبدیل شد.
 
 

اخبار حوادث: زن 27 ساله سابقه داری که در یک عملیات ضربتی توسط افسران دایره اطلاعات کلانتری سپاد  مشهد  دستگیر شده است، پس از آن که به سوالات تخصصی افسر پرونده درباره انتقال 617 گرم  مواد مخدر  صنعتی ( هروئین  فشرده) پاسخ داد درباره سرگذشت خود نیز به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: در یک خانواده 10 نفره رشد کردم اما پدرم فردی  قمارباز  بود و هیچ توجهی به خانواده اش نداشت.

 سرهنگ سعید راستی، در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای  ثبت نام در یکی از دانشگاه های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرائی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع می ورزند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان "الغدیر یافت آباد" و شهر "طالقان" از توابع استان تهران نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش  70 میلیارد ریال اعلام کردند افزود: هر 2 متهم به جرم ارتکابی بیش از 100 فقره اعتراف کردند.

راستی به شناسایی 10 تن از مال باختگان در این خصوص اشاره کرد و در خاتمه گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied