شمانیوز
شما نیوز

قرعه کشی خودرو| قرعه کشی خودرو آغاز شد

شانس برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو چقدر است؟| مرحله سوم قرعه کشی انجام شد؟

سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه درحالی به پایان رسید که برای حدود ۶۰ هزار خودروی عرضه شده در این مرحله بیش از ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

شانس برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو چقدر است؟| مرحله سوم قرعه کشی انجام شد؟

قرعه کشی خودرو مورد توجه بسیاری از مردم است. قرعه کشی خودرو متقاضیان زیادی دارد. قرعه کشی خودرو به صورت منظم انجام می‌شود. قرعه کشی خودرو توسط کارخانه های مختلف خودروسازی انجام می‌شود. قرعه کشی خودرو تا پایان سال به پایان می‌رسد.

 سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه درحالی به پایان رسید که برای حدود ۶۰ هزار خودروی عرضه شده در این مرحله بیش از ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

در این مرحله طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، سهم ۲۰ درصدی و طرح جوانی جمعیت، سهم ۵۰ درصدی از خودروهای عرضه شده را داشتند و تنها ۳۰ درصد خودروها برای متقاضیان عادی بوده است.

بررسی آمار و ارقام مرحله سوم سامانه یکپارچه نشان می‌دهد که برنده شدن در این مرحله برای افراد عادی چیزی شبیه معجزه است.

زمان قرعه کشی خودرو سامانه یکپارچه برای محصولات ایران خودرو

سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه به پایان رسید. بر اساس آمارها اعلامی بیش از ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار نفر در این مرحله شرکت کرده بودند که از این تعداد ۹۷ درصد متقاضی محصولات ایران خودرو بودند و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند.

همچنین آنگونه که سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد، تعداد خودروهای عرضه شده برابر با ۶۰ هزار دستگاه بود.

۵۰ درصد ظرفیت فروش معادل ۳۰ هزار دستگاه مربوط به طرح جوانی جمعیت بود. از مجموع تعداد متقاضیان، ۳۶۴ هزار و ۸۲ نفر معادل ۵.۴ درصد در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده بودند.

۲۰ درصد ظرفیت معادل ۱۲ هزار دستگاه نیز مربوط به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بود که در این طرح ۱۲۴ هزار و ۵۶۲ نفر معادل ۱.۹ درصد ثبت نام کردند.

بنابراین ۳۰ درصدی ظرفیت معادل ۱۸ هزار دستگاه خودرو میان بیش از ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار متقاضی تقسیم خواهد شد.

ایران خودرو در سومین مرحله از تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه در فروش فوق العاده خود ۶ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XUTP ، پارس TUS و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و در پیش فروش ۴ محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربور شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه کرده است.

گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق‌العاده ۵ محصول کوییک.اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

آنگونه که در خبرها آمده است، قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و پیش فروش یکپارچه ایران خودرو امروز ساعت ۱۴ در محل شرکت ایران خودرو برگزار خواهد شد

قرعه کشی خودرو فروش فوری ایران خودرو امروز 21 شهریور 1401

نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد. علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نیز بر فرآیند ثبت‌نام، قرعه‌کشی و اعلام نتایج، نظارت خواهند داشت.

طبق اطلاعیه وزارت صنعت قرعه کشی سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه ساعت 14 امروز 21 شهریور 1401برگزار می شود که این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود و  نتایج قرعه کشی نیز فرداد سه شنبه 22 شهریور 1401 اعلام خواهد شد.

اسامی برندگانسومین  مرحله قرعه کشی خودرو های عرضه شده در سامانه یکپارچه از جمله نتایج قرعه کشی فروش فوری خودرو های ایران خودرو ویزه شهریور 1401 فردا اعلام می شود.

جزئیات قرعه کشی خودرو های عرضه شده 

قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ساعت ۱۴ امروز انجام می‌شود و بیش از ۶ میلیون نفر که طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده شامل حالشان نمی شود برای ۱۸ هزار خودرو با هم رقابت می کنند.

 قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز ساعت 14 انجام می‌شود.

در مراسم قرعه کشی نمایندگان نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی نظارت دارند. نتایج قرعه کشی به شرط اخذ استعلام‌ها 22 شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته (16 شهریور) آغاز شد.

در سومین دوره نام نویسی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر ثبت نام کردند که از این میزان 364 هزار و 83 نفر یعنی معادل 5 و چهار دهم درصد متقاضی طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 569 نفر معادل، یک و نه دهم نفر، متقاضی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بوده اند.

در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه حدود 60 هزار خودرو عرضه شده که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی جمعیت و بیست درصد ظرفیت قرعه کشی به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که بر این اساس 6 میلیون و 195 هزار و 732 نفر که جزو طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده قرار نمی گیرند بر سر دستیابی به 18 هزار خودرو با هم رقابت می کنند یعنی به طور متوسط از هر 344 نفر یک نفر برنده می شود.

لینک قرعه کشی خودرو و مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودروامروز 21 شهریور  1401

متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش ایران خودروبا ورود به سامانه فروش یکپارچه خودرو اقدام به ثبت نام خودرو نمودند  و اینک جهت مشاهده قرعه کشی خودرو از جمله قرعه کشی خودرو ایر ایران خودرو و دیدن نتایج قرعه کشی خودرو های ایران خودرو روی لینک زیر کلیک کنند. 

برای مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو های ایران خودرو و سایر خودرو های  سامانه فروش خودرو در امروز 21 شهریور 1401  اینجا کلیک کنید

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودروهای ایران خودرو شهریور 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودروهای ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو با روش قرعه کشی روز شنبه بیست و پنجم تیر که ساعت آن متعاقبا از طریق سایت sale.iranecar.com اعلام خواهد شد، شروع و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

جزئیات  ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه شهریور 1401

 ثبت نام فروش فوق العاده 6 محصول ایران خودرو با قیمت قطعی (فروش فوری با موعد ۹۰ روزه) را در شهریور ماه ۱۴۰۱ تا ساعت 16 روز 19 شهیور 1401 ادامه داشت. فرم ثبت نام اینترنتی پژو ۲۰۶، پارس سال، پارس TU۵ ، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس از طریق سامانه ثبت نام یکپارچه خودرو در دسترس است.

محصولات عرضه شده  ایران خودرو در فروش فوری شهریور 1401

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پارس TU۵، سورن پلاس، رانا پلاس و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک از گروه ایران خودرو با قیمت قطعی در سامانه فروش خودرو عرضه می‌شود.

مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمدید زمان ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو خبر داد.

امید قالیباف با اعلام این مطلب افزود: به‌دلیل درخواست متقاضیان زمان ثبت نام تا ساعت 16 روز شنبه 19 شهریور تمدید شد.

بر اساس این گزارش پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته (16 شهریور) آغاز شد.

در سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص نزدیک به 60 هزار خودرو عرضه می‌شود که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و 20 درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied