شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

بهترین برند دستگاه لیزر اصل ایران در سال 1401

استفاده از دستگاه لیزر به بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است و امروزه استفاده از این نوع دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی و سلامت پوست و مو تقریبا الزامی است، اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد تحریم‌هایی است که علیه ایران وضع شده است.

بهترین برند دستگاه لیزر اصل ایران در سال 1401

در واقع بر اساس این تحریم‌ها وارد کردن دستگاه‌های اصل و باکیفیت مشکل بوده و بازار مستعد عرضه اجناس تقلبی و چینی شده است؛ به همین دلیل لازم است که کلینیک‌ها در زمان خرید دستگاه‌های لیزر موهای زائد، باید نهایت دقت را داشته باشند.

خرید به روزترین دستگاه لیزر الکساندرایت از شرکتی معتبر در سال 1401

پیدا کردن شرکت معتبر جهت تهیه دستگاه های بسیار گران قیمت مانند دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود، به دقت و جست‌وجوی زیادی نیاز دارد. ما در ادامه قصد داریم در خصوص تفاوت دستگاه لیزر اصل و تقلبی همچنین بهترین دستگاه لیزر با برند اصل صحبت کنیم.

تفاوت دستگاه لیزر الکس اصل با دستگاه تقلبی

همان‌طور که گفته شد تحریم‌هایی که امروزه علیه ایران وجود دارد واردات برخی از کالاها را سخت و دشوار کرده است، این موضوع باعث شده است که دستگاه‌های اصل و باکیفیت، کمتر در بازار یافت ‌شوند و در مقابل دستگاه‌های بی‌کیفیت و تقلبی بازار را پر کنند.

اما بهتر است بدانید مثلا دستگاه های لیزر الکساندرایت فیک و تقلبی با نمونه اصل تفاوت بسیاری دارد و آن را نمی‌توان حتی به عنوان جایگزین استفاده کرد. در ادامه برخی از خصوصیات دستگاه اصل را با نمونه فیک و تقلبی آن مقایسه خواهیم کرد تا بهتر متوجه این تغییرات شوید.:

  • میزان بازدهی دستگاه لیزر

    مهم‌ترین تفاوتی که بین دستگاه لیزر اصل و تقلبی وجود دارد میزان بازدهی است، دستگاه‌های تقلبی طول موج کمی دارند که این موضوع بازدهی پایین را برای آن‌ها به دنبال دارد و باعث می‌شود آنطور که انتظار می‌رود موها لیزر نشده و از بین نروند. این در حالی است که دستگاه‌های اصل قدرت بالاتر و میزان بازدهی بیشتری دارند و برای استفاده در مکان‌هایی مانند کلینیک ها بسیار مناسب هستند.

  • عدم پشتیبانی و تامین قطعات

    از دیگر نکات مهمی که دستگاه لیزر اصل را از تقلبی جدا می‌سازد، عدم پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش است. شاید در ظاهر این ویژگی چندان مهم نباشد اما بهتر است بدانید که برای وسیله گران قیمتی همانند دستگاه لیزر الکساندرایت، وجود کمپانی حمایت کننده‌ و مادر بسیار مهم است.

    دستگاه لیزر موهای زائد اگر از برند معتبری نباشد و یا به عبارتی اصالت نداشته باشد، از این خدمات محروم خواهد بود. دستگاه لیزر اصل نه تنها آموزش نحوه استفاده را برای کاربران خود مهیا میکند، بلکه پشتیبانی قوی محصولات خود مانند، فروش لوازم یدکی، تعمیرات دستگاه و... را برعهده خواهد گرفت.

  • آسیب رسانی به پوست حین لیزرتراپی

    دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاهی است که مستقیما با پوست در ارتباط است و چنانچه از سوی مراجع بهداشتی تایید نشود ممکن است خطراتی را برای فرد استفاده کننده به دنبال داشته باشد. دستگاه‌های لیزر تابش مستقیم به پوست دارند و این موضوع بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد. دستگاه‌های لیزر اصل تاییدیه از مراکز معتبر بهداشتی را با خود به همراه دارند در حالی که نمونه‌های تقلبی تاییدیه‌ ای نداشته و ممکن است آسیب جدی به بدن وارد کنند.

  • میزان ماندگاری و عمر دستگاه لیزر

    قطعا شما می‌دانید که لوازم و تجهیزات برقی و فنی زمانی از عمر مفید برخوردار هستند که از قطعات با کیفیت ساخته شده باشند، دستگاه های فیک از قطعات بی‌کیفیت ساخته شده‌اند و معمولا زودتر خراب می‌شوند، که این نیز تفاوت واضح و مشخصی بین دستگاه لیزر اصل و تقلبی است.

معرفی برترین لیزر الکساندرایت اصل

دستگاه لیزر الکس با کیفیت و اصلی، نسبت به نمونه تقلبی خود تفاوت‌های بسیار زیادی دارد که این موضوع قطعا در قیمت لیزر الکساندرایت تاثیر فراوانی دارد. وجود تنوع بسیار بالا در حوزه دستگاه های کلینیکال، کار شما را در انتخاب و خرید دستگاه های زیبایی سخت خواهد کرد، ما پس از انتخاب درست شرکت وارد کننده دستگاه، همچنین بررسی مجوز های لازم بهترین دستگاه لیزر موجود در بازار ایران را در ادامه به شما معرفی میکنیم؛

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت المنت، به عنوان یک دستگاه اصل و باکیفیت برای از بین بردن موهای زائد تاییدیه‌های KFDA‌ از کره جنوبی، CE از اروپا و FDA آمریکا را با خود به دنبال دارد، از دیگر مزایای این دستگاه لیزر با طول موج  1064 نانومتر آن است که سازمان سلامت ایران نیز این دستگاه را تایید نموده و آن را برای تمامی پوست‌ها حتی پوست‌های سفید و موهایی که نازک و روشن هستند نیز مناسب دانسته است.

59

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصا در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.

دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

دستگاه لیزر دایود، بهترین گزینه کلینیک های زیبایی

لیزر دایود، مدل معروف دیگری از دستگاه لیزر است، این دستگاه که تکنولوژی جدید تری نسبت به الکساندرایت است در دنیا خصوصا در ایران طرفداران زیادی دارد و میزان استفاده از آن رو به افزایش است.

یکی از مهمترین مباحث مهم زیبایی با وجود پیشرفت و توسعه در این حوزه، هم چنان رفع موی زائد می باشد. دستگاه های متنوعی در بازار ایران وجود دارد که از تکنولوژی های منحصر به فردی بهره می برند اما همواره این سوال برای زیبایی جویان وجود دارد که چه تکنولوژی بهترین جوابدهی را برای رنگ پوست و موی ایرانیان به ارمغان می آورد.

با معرفی تکنولوژی دستگاه لیزر دایود، که طول موج ۸۰۸ نانو متر را تولید می کند این تقاضا برطرف گردید، چرا که این طول موج و این فناوری که با استفاده از لیزر بار اقدام به تولید طول موج ۸۰۸ نانومتر می کند بهترین بازدهی را بر تیپ پوست و مو نسبتاً روشن تایپ ۳ و گندمی تایپ ۴ دارد، که شاخصه طیف پوستی ایرانیان می باشد.

60

برای مراکز زیبایی معتبر، وجود دستگاه لیزر دایود در کنار لیزر الکساندرایت بسیار ضروری است، زیرا الکس با برخی پوست ها سازگاری ندارد و نتیجه مطلوبی نمیدهد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود اصل با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، به این لینک مراجعه کنید.

دستگاه لیزر دایود را می‌توان یک یار همیشگی برای دستگاه الکساندرایت در نظر گرفت، چرا که دستگاه الکس را نمی‌توان برای همه انواع پوست استفاده نمود. در واقع این دستگاه با برخی از تیپ‌های پوستی سازگاری ندارد و به همین دلیل دستگاه دایود می‌تواند به عنوان مکمل با دستگاه الکس استفاده شود.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

هما‌ن‌طور که در متن مقاله گفته شد، امروزه لیزر کردن موها با توجه به مزیت‌هایی که دارد در بین بانوان از محبوبیت خاصی برخوردار است. از این‌رو کلینیک‌ها به منظور جلب رضایت مشتریان خود به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد هستند. تحریم‌های اقتصادی علیه ایران واردات برخی از کالاها همانند دستگاه‌ لیزر را محدود کرده است؛ به همین دلیل دستگاه‌های فیک و تقلبی وارد بازر شده‌اند.

 پیدا کردن دستگاه‌های اصل و باکیفیت در این حالت کمی مشکل است، درصورتی که قصد خرید لیزر دایود یا لیزر الکساندرایت را دارید، حتماً به سراغ فروشندگان معتبر بروید، فروشگاه های معتبر محصولات خود را از برندهای شناخته شده تهیه کرده و به طبع ریسک عرضه محصولات درجه چند را به جان نمی خرند.

بازرگانی ام بی با بیش از 30 سال تجربه در حوزه واردات دستگاه های کلینیکال آماده ارائه خدمات به کلینیک های زیبایی و متخصصین پوست در سراسر ایران است، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://lasermb.com/ مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل:  info@lasermb.com

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied