شمانیوز
شما نیوز

واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی» + فیلم

مهران مدیری ضمن انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود، از اظهارات گذشته خود عقب نشینی کرد و گفت: فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است.

واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی» + فیلم

در جریان وقوع اتفاقات اخیر در کشور بعضی ها بودند که علیرغم سال ها نمک خوردن بر سفره انقلاب و برخورداری از مواهب آن، به راحتی نمکدان شکسته و مرعوب دروغ های معاندان و بدخواهان شدند و گفتند آنچه را که نباید می گفتند.

در این میان اظهارات جنجالی مهران مدیری و اقدام ناشایست الناز رکابی توجه برخی را جلب کرده و واکنش هایی را نیز به همراه داشت، از این رو پس از انتشار فیلم بازگشت آنها و ابراز پشیمانی شان، توجهات حول محور این پشیمانی شکل گرفت و واکنش هایی بروز یافت که برخی از آن ها را در زیر می خوانیم.

واکنش‌ها به اظهارات امروز مهران مدیری و عذرخواهی الناز رکابی عضو تیم ملی سنگنوردی زنان ایران از کاهش حجابش در فینال مسابقات، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی در پی داشت به نحوی که بسیاری از کاربران، در توئیت های متعدد از این اظهارات استقبال کرده و آن را رسوایی بزرگ برای دروغ پردازان و دشمنان مردم ایران نامیدند.

 

 

بنابراین گزارش، بر آن شدیم تا تعدادی از این اظهارنظرها را از فضای توئیتر استخراج و به سمع و نظر مخاطبین گرامی خبر24 برسانیم. خواندن این توئیت ها خالی از لطف نیست.

 

  *محمد شیروانی:*

 ‌امروز چه روز نکبتی هست برای براندازها :)))

اول ‎#الناز_رکابی گند زد بهشون.

الانم مهران مدیری گفت: فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است..

https://twitter.com/Shirvani_moh/status/1582300347065765888?s=19

 

 *فردوس سادات:*

استوری الناز رکابی !

حالا خیلی اروم برید توییتای قهرمان سازی و احساس شعف و غرورتون رو پاک کنید !

https://twitter.com/fatemeh_sadat91/status/1582290486554787846?s=19

 

 *آقا محمد:*

چقدر الناز رکابی روقضاوت های تند و عجولانه کردیم.میتونست پشت کنه به مملکت و پناهنده بشه اما وقتی آدم وابسته این خاک ومردم هست؛خروجیش میشه چنین رفتار هایی.

خیلی از افرادیکه در این اعتراضات شرکت کردن ویا همراهی کردن واقعا دلبسته این خاک هستند.فقط تحت تاثیر جنگ رسانه ای قرار گرفتن.

https://twitter.com/agha__mohammad/status/1582321593094615040

 

*دلنیا:*

غبار فتنه ها که کنار بره مهران مدیری هم یادش میاد هیچ کس اون طرف مرزها به فکر مردم ما نیست، هیچ کس دلش برای مردم ما نسوخته، همه شون تکه پاره شدن این کشور رو میخوان!

 به امید وحدت و همدلی لعنت به امپراتوری دروغ

https://twitter.com/ManiMirbalochz1/status/1582319347053531137

 

 *خانم دبیر:*

‌ظاهرا مهران مدیری برگشته به کشور و از اغتشاشگر , منافق و تجزیه طلب اعلام برائت کرده ...

ضمن اینکه ‎#حافظه_تاریخی رو درباره ایشون باید مدنظر داشت , این حرکت دیر اما قابل تقدیر بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی