شمانیوز
شما نیوز

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهر تهران:

مشاوره تلفنی گردشگری سامانه137 اقدامی مهم و اثرگذار برای گردشگری تهران است

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهر تهران و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی از ستادگردشگری شهرداری تهران، بازدید کرد.

مشاوره تلفنی گردشگری سامانه137 اقدامی مهم و اثرگذار برای گردشگری تهران است

زهرا بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهر تهران و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی در جریان این بازدید، اظهارداشت: فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری برای ایام نوروز نسبت به سال گذشته و سالهای قبل، تفاوت‌های مشهودی داشته و همراه با تغییرات مثبت و اثرگذاری بوده است.

بابایی، مشاوره تلفنی گردشگری سامانه 137 و سیستم برنامه‌ریزی شده برای تورهای گردشگری شهر تهران را از اقدام‌های شاخص و متفاوت ستادگردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز 1402 دانست و افزود: در حال حاضر با راه‌اندازی خدمات مشاوره تلفنی گردشگری سامانه 137 اطلاعات کامل‌تری از ساعت فعالیت کاری و برنامه‌های  موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری در اختیار شهروندان و میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در حوزه گردشگری این خلاء خدمات مشاوره تلفنی بسیار وجود داشت و امسال به همت ستاد گردشگری شهرداری تهران این مشکل حل شده است و شهروندان می‌توانند به راحتی اطلاعات تمام اماکن گردشگری را در اختیار داشته باشند.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهر تهران با تاکید بر ایجاد گردشگری ارزان و آسان برای شهروندان و مسافران نوروزی گفت: بسته‌های نوروزی که ستادگردشگری شهرداری در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی ارائه می‌کنند، اقدام بسیار خوبی است و می‌توان محتوا این بسته‌ها را در بستر فضای مجازی نیز به شهروندان ارائه کرد.

روابط عمومی ستادگردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied