شمانیوز
شما نیوز

شهردار منطقه 8 تهران:

المان‌های باغ‌موزه مینیاتور بازسازی می‌شود

شهردار منطقه 8 تهران از برپایی تورگردشگری باغ‌موزه مینیاتور در ایام نوروز خبر داد و افزود: المان‌های این باغ‌موزه در سال آینده، بازسازی می‌شود.

المان‌های باغ‌موزه مینیاتور بازسازی می‌شود

فاطمه تنهایی، شهردار منطقه 8 تهران در جریان بازدید از ستادگردشگری، اظهارداشت: هر موقع موضوع گردشگری مطرح می‌شود از تهران نامی برده نمی‌شود و این مساله نشان می‎دهد نتوانسته‌ایم تهران را به عنوان یک شهر توریستی و گردشگری معرفی کنیم.

وی افزود: ستاد گردشگری شهرداری تهران در دوره جدید، توانسته موضوع گردشگری تهران را که سال‎ها مورد غفلت بوده است، مورد توجه ویژه‎ای قرار دهد و این فعالیت‌ها در فضای مجازی نیز انعکاس خوبی داشته است. درحال حاضر می‌توان گفت، توجه شهرداری تهران، به موضوع گردشگری تهران از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بیشتر است.

شهردار منطقه 8 تهران، برپایی تورهای گردشگری رایگان را اقدام مناسب و موثری دانست و گفت: در این تورهای گردشگری که بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و توریستی تهران مورد بازدید قرار می‌گیرد، استقبال خوبی شده است. علت استقبال از این تورها را می‌توان، ارائه روایت شفاهی تورلیدرها در هنگام بازدید از اماکن تاریخی دانست که موجب آشنایی بیشتر با این آثار تاریخی و ایجاد تعلق خاطر می‌شود.

تنهایی درباره فعالیت‎های شهرداری منطقه 8 در ایام نوروز، گفت: امسال با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، ، برنامه‌ها و فعالیت‌های بیشتری را در دستور کار داریم. بزرگترین و شناخت شده‌ترین میدان منطقه 8 تهران، میدان نبوت است.که هر روز در این میدان ویژه برنامه‌هایی برای شهروندان و میهمانان نوروزی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی تورگردشگری باغ‌موزه مینیاتور در منطقه 8 در ایام نوروز، تصریح‌کرد: باغ‌موزه مینیاتور مسایل عمرانی زیادی داشت که در سال 1401 این مسایل رفع شد. قصد داریم در سال آینده نیز المان‌های این باغ را بازسازی کنیم.

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied