شمانیوز
شما نیوز

دیدار سرپرست آموزش و پرورش استان همدان با فرماندهی انتظامی استان همدان

به مناسبت هفته انتظامی، سرپرست آموزش و پرورش استان همدان به همراه اعضای شورای معاونین با سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سرپرست آموزش و پرورش استان همدان با فرماندهی انتظامی استان همدان

به گزارش شما نیوز وبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا زارعی در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته انتظامی، گفت: زبان نمی تواند از زحمات شبانه روزی جان برکفان نیروی انتظامی قدردانی کند و در این باره قاصر است.

وی افزود: حضور نیروهای انتظامی با قدرت و قوت در همه صحنه ها، در جهت حفظ امنیت و آسایش مردم و دانش آموزان نشان دهنده تعهد و دلسوزی است که قطعا مجموعه آموزش وپرورش استان همدان قدردان این حضور دلسوزانه خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: ما به عنوان متولیان دستگاه تعلیم و تربیت استان قدردان زحمات شما و همه همکاران جان برکف شما در مجموعه انتظامی هستیم. اگر این زحمات و تلاش ها نبود آموزش و پرورش به تنهایی نمی توانست به وظیفه خود عمل کند.

در ادامه سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تشکر از حضور سرپرست و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان، بیان کرد: همچون گذشته نیروی انتظامی آمادگی لازم جهت همکاری های همه جانبه با آموزش و پرورش را دارد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی حوزه فعالیت انتظامی همه مردم باید برای ایجاد نظم و امنیت پایدار، در کنار نیروی انتظامی باشند و کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان این که باید هویت ملی، مذهبی و اسلامی را به کودکان آموخت، افزود: دشمن در پی تغییر هویت و فرهنگ ایرانیان است و هویت زدایی و آرمان زدایی از برنامه های اصلی دشمن برای نسل آینده است که در این مورد باید هوشیار و مراقب بود.

سردار امیری گفت: امنیت مقوله انفرادی نیست، بلکه مشارکتی است و توسط همه آحاد جامعه محقق می شود و نیروی انتظامی وظیفه حفاظت از آن را بر عهده دارد.

وی با بیان این که نیروی انتظامی نهادی است که مردم بیشترین ارتباط را با آن دارند، تصریح کرد: این امر وظیفه ای سنگین را بر دوش این نهاد گذاشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی