شمانیوز
شما نیوز

استان همدان

برگزاری جشن کارگری وکارآفرینی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان

​ به همت اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و کمیته کارگری و کارآفرینی دهه ، جشن بزرگ انقلاب با استقبال پرشور خانواده های همدانی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار شد.

برگزاری جشن کارگری وکارآفرینی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان

به گزارش شمانیوز ،این جشن با حضور مسئولین ارشداستانی ،اعضای کمیته کارگری و کارآفرینی دهه فجر، مدیران ومسئولین دستگاه های اجرایی استان و حضور پرشور مردم استان همدان همراه بود .

 مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان در ابتدای این جشن گفت: بیش از ۴۰۰برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی جامعه کار و تولید پیش بینی شده بود، برگزاری جشن بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی استان همدان یکی از برنامه های ایام الله دهه فجر بود.

یوسف شعبانی در ادامه عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ برنامه از سوی کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان پیش بینی شد که در مرکز استان ،شهرستان ها، و واحدهای تولیدی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان درپایان ضمن دعوت از جامعه کاروتولیداستان وحاضرین در جشن گفت: جامعه کار و تولید در روز ۲۲ بهمن ماه نیز با حضور گسترده در راهپیمایی بار دیگر تجدید میثاق با امام (ره) و آرمانهای انقلاب خواهند داشت.

در ادامه این مراسم از ۲واحد نمونه، ۵ گروه کاری نمونه، ۶ کارگرنمونه، ۸ قهرمان ورزش کارگری، ۲ خانواده شهید کارگری و ۳ بازنشسته تأمین اجتماعی فعال در حوزه‌های ورزشی با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد .

در پایان مراسم جوایز ارزنده ایی به صورت قرعه کشی به حاضرین اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied