شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی | پیش بینی هواشناسی

هشدار سطح زرد برای تهرانی | بارش ها همچنان ادامه دارد

سازمان هواشناسی کشور از صدور هشدار زرد برای تهران خبر داد.

هشدار سطح زرد برای تهرانی | بارش ها همچنان ادامه دارد

به گزارش شمانیوز :هواشناسی کشور برای وضعیت جوی تهران هشدار سرد صادر کرده است.بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها ادامه خواهد. همچنان سازمان هواشناسی اعلام کرد با بارش برف  آسمان تهران پاک شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی استان و اینکه بارش‌ها تا پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد، گفت: مردم نکات ایمنی را رعایت کنند.

 از استانداری تهران، حامد یزدی‌مهربا اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۵۶ برای امروز هشتم اسفند اظهار کرد: از بعد ازظهر امروز تا صبح پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات به تناوب شاهد بارش برف و باران و وزش باد، در ارتفاعات مه، برف گاهی کولاک برف، مناطق مستعد تگرگ، ماندگاری هوای سرد خواهیم بود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر فردا تا صبح جمعه نیز در مناطق جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی تاکید کرد: لغزندگی معابر و جاده‌ها و اختلال در تردد به ویژه در نواحی شمالی و غربی، آبگرفتگی بعضی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، مه و محدودیت دید، امکان لغزش سنگ از ارتفاعات و ریزش بهمن، اختلال در فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی و امکان سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت وجود دارد.

اداره‌ کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا صبح پنجشنبه ماندگاری هوای سرد و از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات محدودیت دید، کولاک برف، احتمال ریزش بهمن و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

منبع : ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied