شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس تهران شنبه 12 اسفند 1402 تعطیل است ؟

در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه 12 اسفند 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس تهران شنبه 12 اسفند 1402 تعطیل است ؟

به گزارش شمانیوز :با توجه به وضعیت آب و هوایی استان تهران و همچنین حوزه انتخابیه مدارس احتمال دارد تعطیلی مدارس برای روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در استان تهران صورت  بگیرد. در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان تهران خواهیم پرداخت.

 تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و همچنین بارش برف و انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند، احتمال دارد که برخی مدارس حوزه انتخابیه باشند اما تاکنون هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس استان تهران در روز ۱۲ اسفند منتشر نشده‌اند. هر لحظه که جدیدترین اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه منتشر شود این خبر به روز رسانی خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: با توجه به احتمال طولانی شدند فرآیند شمارش آرا، کل مدارس استان تهران شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

سید عباس جوهری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: با تدبیر استاندار تهران کلیه مدارس استان تهران در تمام مقاطع تحصیلی فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل است.

وی گفت: این تصمیم با توجه به حضور گسترده کادر آموزش و پرورش در اجرای انتخابات و حضور پای صندوق‌ها و با توجه به اینکه ۶۰ الی ۷۰ درصد از عوامل اجرای انتخابات از معلمین عزیز هستند و تلاش‌های زیادی در اجرای انتخابات انجام دادند و نیز با توجه تمدید فرآیند شمارش آرا و اینکه احتمالاً فرآیند شمارش آرا طولانی خواهد شد، اتخاذ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied