شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه 13 اسفند 1402

براساس وضعیت آب و هوایی استان اردبیل پیش بینی میشود مدارس این استان برای روز یکشنبه 13 اسفند تعطیل اعلام بشود.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه 13 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :بر اساس برودت هوا و بارش برف در استان اردبیل و همچنین تعطیلی مدارس در این استان در هفته گذشته ، برای والدین و دانش آموزان اردبیلی سوال مطرح شده است که آیا تعطیلی مدارس استان اردبیل برای روز یکشنبه 13 اسفند صحت دارد یا خیر ؟ در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای روز یکشنبه 13 اسفند می پردازیم.

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی استان اردبیل و یخبندان، هنوز هیچ خبری رسمی درباره تعطیل شدن مدارس استان اردبیل برای روز یکشنبه 13 اسفند منتشر نشده است.اگر تعطیلی مدارس در استان اردبیل صورت بگیرد ، کلاس ها در بستر برنامه شادبرگذار خواهد شد. هر لحظه که خبری جدید درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای روز یکشنبه منتشر شود این خبر به روز رسانی خواهد شد.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق جو آرام است.از اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف، باران پیش‌بینی می‌شود.سه‌شنبه اکثر مناطق کشور تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرند و عمده فعالیت سامانه در این روز برای شرق و جنوب شرق است.

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که جو استان، امروز کاملاً پایدار و آرام خواهد بود؛ بر این اساس طی مدت مذکور آسمان صاف تا نیمه ابری و در برخی ساعات در پاره ای از مناطق شمال و مرکز استان مه آلود خواهد بود. اما از فردا بر میزان پوشش ابر به ویژه در شمال استان افزوده خواهد شد و طی روز دوشنبه آسمان در غالب مناطق نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود.

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

ضمناً طی روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد جوی نسبتاً ناپایدار توام با بارش خفیف در برخی از مناطق خواهیم بود. از نظر دمایی نیز تا روز دوشنبه تغییرات بویژه در طول روز قابل ملاحظه نخواهد بود و همچنان یخبندان طی ساعات شبانه و صبحگاهی در مناطق مرکزی و جنوبی استان ماندگار خواهد بود.

تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس

مدارس اردبیل فردا یکشنبه 13 اسفند دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    لطفا تعطیل کنید

  • ناشناس

    خواهشا تعطیل کنید خواهشا