شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه 15 اسفند 1402

در خبر زیر به جزییات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای سه شنبه 15اسفند 1402 به علت برودت هوا می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه 15 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :بر اساس صحبت‌های کارشناسان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی به کشور احتمال اینکه تعطیلی مدارس برای استان اردبیل به علت برودت هوا برای فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ صورت بپذیرد وجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه می‌پردازیم. 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

تا لحظه انتشار این خبر هیچگونه اطلاعیه رسمی و جدید درباره تعطیل شدن مدارس استان اردبیل منتشر نشده است هر لحظه که جدیدترین خبر و اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه منتشر شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

بارش برف و باران در جاده‌های اردبیل و ۷ استان دیگر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، مرکزی و همدان بارش برف و باران گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند.

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

بر اساس نقشه های هواشناسی. با توجه به حضور زبانه های پرفشار سطح زمین تا روز سه شنبه (۱۵ اسفند) و تداوم این شرایط، افزایش ابرناکی، رخداد مه،  تقلیل دید افقی، کاهش ارتفاع کف ابر و وزش باد ملایم و مرطوب خزری با بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

از روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) با نفوذ زبانه های کم فشار سطح زمین به استان، بر سرعت وزش باد افزوده شده و رخداد باد های جنوبی (گاهی تند تا نسبتاً شدید) موجب افزایش دمای هوا خواهد شد.

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

مدارس اردبیل فردا سه شنبه 15 اسفند دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خواهشا تعطیل کنید