شمانیوز
شما نیوز

همدان

نظارت و بازرسی‌ها در بازار همدان تشدید شد

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز نظارت و بازرسی ها بر بازار همدان از ابتدای هفته جاری در استان تشدید شده است.

نظارت و بازرسی‌ها در بازار همدان تشدید شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایرنا،مرتضی بیدآبادی در گفت وگویی افزود: نظارت و بازرسی ها از ابتدای اسفند با حضور ۱۰ تیم در سطح شهرستان همدان و ۲۵ تیم در سطح استان با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی از جمله تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و دامپزشکی آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نظارت ها از کل بازار و شامل همه گروه های کالایی خرده فروشی ها و مرغ گوشت و نانوایی ها نیز انجام می شود تا برخی از شرایط نزدیکی عید نوروز و ماه مبارک رمضان سوء استفاده نکنند و در حق مصرف کننده اجحاف نشود.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: علاوه بر نظارت بر کالاهای اساسی، صنف پوشاک، میوه و آجیل و شیرینی، تعمیرکاران خودرو، لوازم خانگی، کیف و کفش، آرایشگر زنانه، تعویض روغنی و کارواش در اولویت نظارت قرار گرفته است.

بیدآبادی با بیان اینکه هم اینک بازار باثبات است و افزایش قیمت چندانی نداریم ادامه داد: انواع کالاها از جمله صنعتی و کشاورزی در بازار موجود است و کمبودی نیست.

به گفته وی در ایام نوروز نیز نظارت و بازرسی ها در ۲ نوبت و از واحدهای صنعتی، خدماتی و نانوایی ها انجام می شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآور شد: از ابتدای سال ۶ هزار و ۱۹۶ پرونده تشکیل شده که حاصل ۴۳ هزار و ۵۰۰ بازرسی و ۳۲۰ گشت مشترک بازرسی بوده است.

بیدآبادی خاطر نشان کرد: بیشترین تخلفات از ابتدای سال تاکنون در حوزه فروش قطعات خودرو و تعمیرات، میوه و مراکز عرضه مواد غذایی بوده است.

وی از برگزاری نمایشگاه بهاره برای عرضه اقلام اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۷ تا ۲۵ اسفند ماه در همدان خبر داد و افزود: همچنین در هفته پایانی اسفند توزیع میوه شب عید آغاز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied