شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

​رشد 70 درصدی مدال های کسب شده توسط ورزشکاران استان همدان در مسابقات جهانی

​مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزشکاران استان همدان امسال 26 مدال در مسابقات جهانی کسب کردند که این مورد نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

​رشد 70 درصدی مدال های کسب شده توسط ورزشکاران استان همدان در مسابقات جهانی

به گزارش شمانیوز ،علی حقیقی افزود: ورزش استان در سال 1402 رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشت و ورزشکاران استان در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی مدال های خوش رنگی کسب کردند.

وی از افزایش کسب مدال توسط ورزشکاران استان همدان در مسابقات جهانی، آسیایی و بین االمللی خبر داد و گفت: ورزشکاران استان همدان امسال 72 مدال در مسابقات آسیایی کسب کردند که این مورد نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

حقیقی تصریح کرد: از این تعداد 7 مدال در بازیهای آسیایی و پارآسیایی، 26 مدال در مسابقات جهانی، 13 مدال در مسابقات آسیایی و 29 مدال در مسابقات بین المللی کسب شده که برخی مدال ها به صورت تیمی بوده است.

وی با اشاره به مدال های کسب شده در رشته های مختلف ورزشی گفت: ورزشکاران استان از ابتدای امسال در رشته های ورزشی هندبال ساحلی، پینگ پنگ، بیماران خاص، مچ اندازی و والیبال نشسته جانبازان و توانیابان، فوتسال و کشتی ناشنوایان، کشتی، قایقرانی، قویترین مردان، کبدی، کاراته، وزنه برداری، شنا ، ووشو، تیراندازی، گلبال و دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ، دوومیدانی و دوچرخه سواری حائز مدال های فرا ملی شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه شمار مدال های کسب شده در مسابقات جهانی افزایش داشته است، گفت: سال گذشته  ورزشکار استان همدان در مسابقات جهانی 11 مدال کسب کردند که امسال این تعداد تاکنون به 26 مورد افزایش یافته است که از رشد 70 درصدی برخوردار است.

علی حقیقی با اشاره به مدال های کسب شده در مسابقات بین المللی گفت: سال گذشته170 ورزشکاران استان همدان در میادین بین المللی 18 مدال کسب کردند که امسال این تعداد به 29 مدال افزایش یافته که از رشد 38 درصدی برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied