شمانیوز
شما نیوز

فیلم‌های نوروزی

فیلم‌های سینمایی اکران نوروز 1403 + ساعت و زمان پخش

با نزدیک شدن به سال جدید، شور و هیجان اکران نوروزی فیلم ها در سینما نیز بالا می‌گیرد. در ادامه مطلب به معرفی فیلم های اکران نوروز ۱۴۰۳ در سینما می پردازیم.

فیلم‌های سینمایی اکران نوروز 1403 + ساعت و زمان پخش

به گزارش شمانیوز : امسال شاهد تنوع ژانری و حضور بازیگران مطرح در فیلم‌های نوروزی هستیم که نویدبخش رونق گیشه و جلب نظر مخاطبان با سلایق مختلف خواهد بود.

سی و هفتمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه ۱۳ اسفند در سازمان سینمایی برگزار شد.

فیلم های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «بی بدن»، «پرویزخان»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا در جستجوی قهرمان» به عنوان ترکیب اکران نوروزی اعلام شده بودند.

تمساح خونی: کمدی پرمخاطب با بازی جواد عزتی و عباس جمشیدی‌فر

آسمان غرب: روایتی از رشادت‌های شهید شیرودی در روزهای آغازین جنگ

بی‌بدن: داستانی ملتهب و چالش‌برانگیز با محوریت قصاص

پرویزخان: بازخوانی زندگی پرفراز و نشیب پرویز دهداری، سرمربی تیم ملی فوتبال

آپاراتچی: قصه تلاش‌های یک فیلمساز آماتور در دهه شصت

نوروز: اثری فانتزی با مضمون نوروز و آئین‌های آن

ایلیا، جستجوی قهرمان: انیمیشنی جذاب برای کودکان و نوجوانان

پس از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، ‌مقرر شد طبق سال‌های گذشته هرکدام از صاحبان آثار و پخش‌کنندگان فیلم‌های نوروزی در صورت تمایل برای اکران زودتر از موعد، اقدام و اکران خود را از چهارشنبه ۱۶ اسفند در سینماهای سراسر کشور آغاز کنند.

درباره فیلم های اکران نوروز ۱۴۰۳:

از نکات قابل توجه در اکران این فیلم ها تنوع ژانر می باشد از ژانر کمدی و اجتماعی تا دفاع مقدس و کودک و نوجوان، برای هر سلیقه‌ای فیلمی در اکران نوروز وجود دارد.همچنین حضور ستارگانی مانند جواد عزتی، علی نصیریان، میلاد کی‌مرام، الناز شاکردوست و سعید پورصمیمی در این فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند. اکران نوروز از 16 اسفند با فیلم “تمساح خونی” آغاز شده و سایر فیلم‌ها از 23 اسفند روی پرده خواهند رفت.در ایام نوروز و رمضان، سینماها امکان فعالیت شبانه را نیز خواهند داشت.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اکران نوروز ۱۴۰۳ با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو خواهد شد. تنوع ژانری، حضور بازیگران محبوب و فضای پرنشاط نوروز، نویدبخش رونق گیشه و خاطره‌ای خوش برای مخاطبان سینما خواهد بود.

با توجه به حضور فیلم‌های کمدی، اجتماعی و دفاع مقدس، شاهد رقابت داغی در گیشه نوروز خواهیم بود و همینطور همزمانی اکران نوروز با ماه رمضان، ممکن است بر استقبال مخاطبان از برخی فیلم‌ها تأثیر بگذارد.برای جذب حداکثری مخاطبان، نیاز به تبلیغات گسترده و مناسب برای فیلم‌های اکران نوروز وجود دارد.

امید است که اکران نوروز ۱۴۰۳، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مخاطبان سینما رقم بزند و شاهد رونق و پویایی هرچه بیشتر این هنر-صنعت باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied