شمانیوز
شما نیوز

یکتا ناصر و منوچهر هادی

سیر تا پیاز ماجرای یکتا ناصر و منوچهر هادی + فیلم

چند روز پیش در شب عید یکتا ناصر ادعا مرد منوچهر هادی فرزند او را دزدیده است و بعد با عکس العمل قوه قضائیه و امروز با پاسخی که منوچهر هادی به یکتا ناصر داد پرونده وارد فاز جدیدی شده است.

سیر تا پیاز ماجرای یکتا ناصر و منوچهر هادی + فیلم

به گزارش شمانیوز : یکتا ناصر با انتشار ویدیویی جدید، نشان داد:ماجراهای او، منوچهر هادی و یک دختربچه معصوم همچنان ادامه دار است.

دعوای شب عیدی دو عضو شناخته شده سینمای ایران را حتما تماشا کرده‌اید. بگوی مگوی اینستاگرامی و گریه‌های مادرانه و طلب کمک از دستکاه قضا برای حل مشکل شخصی ایشان در تعطیلات.

یکتا ناصر تلاش دارد از ظرفیت رسانه‌ای خود برای حل مشکلش در روزهای تعطیلی استفاده کند تا دخترش در تعطیلات کنارش باشد!

همزمان گریه‌هایش را در اینستاگرام منتشر می‌کند و همسر سابقش در اینستا پاسخ می دهد و خواهر شوهر سابق هم عقب نمی‌ماند و مودبانه و فراتر از انتظارات از یک خواهر شوهر پاسخ می‎دهد.

برخی کامشان تلخ می شود که یک مادر کنار فرزندش نیست و برخی به یاد دادگاه های زوج های معروف دنیا می افتند و بحث را با جدیت پیگیرند.

اما آیا کسی به آینده آن دختربچه فکر کرده؟! که برای چند ساعت بیشتر کنار مادرش نشستن باید چه هزینه‌ای بدهد؟

این زوج با رفتارهای کودکانه، هم کام مردم را تلخ کردند و هم با آینده دخترشان بازی

در این خبر میخواهیم به ماجرای دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی بپردازیم. یکتا ناصر و منوچهر هادی حدود دو سال است که از هم جدا شده اند. و در شب عید 1403 جنجال جدیدی به پا شده است.

یکتا ناصر شب گذاشته ویدیوی از خودش که دخترش سوفیا توسط منوچهر های دزدیه شده است. و گریه زاری می کنند و از مردم کمک می خواهد در ادامه مشاهده خواهید کرد:

خواهر منوچهر هادی در واکنش به این اظهارات:  ‌

سلام یکتا جون چرا چنین حرفی می‌زنی همسرتون همه جوره ساپورتتون می‌کنه درسته جدا شدین ولی خدایی براتون کم نمی‌ذاره ایشون با یک ساک لباس از منزلشون که به نام شما ثبت کرده بود رفت و همه داراییشو برای رفاه شما و سوفیا گذاشت ضمناً شما بدون اطلاع ایشون رفتین طلاق گرفتین چون حق طلاق داشتین بعد از یک هفته مادرتون به مادر شوهرتون زنگ می‌زنن و میگن بیا پسرت رو از خونه دخترم ببرین واقعا اشتباه کردی عزیزم همه زن و شوهرها اختلاف دارن دلیل بر جدایی نمی‌شه شما عاشق همدیگه بودین آخه چرا باید اینجوری می‌شد حداقل به خاطر دخترتون نباید چنین تصمیمی می‌گرفتین ضمناً آقای هادی هیچ‌وقت چنین کاری نمی‌کنه چرا می‌گین دخترم رو دزدیده چرا این لفظ رو به کار می‌برید خواهشاً این پستتون رو حذف کنید نه در شأن شما و نه ایشونه.

عکس العمل مردم به ویدئو یکتا ناصر 

در جریان گم شدن دختر یکتا ناصر و کلیپ ۷ دقیقه ای این بازیگر که کلی گریه کرد و حاشیه بسیار در اولین روز سال ۱۴۰۳ داشت ،و طی کش و قوس هایی که این جریان داشت مانند واکنش خواهر شوهر یکتا ناصر و گذاشتن کامنتی که هر بیست دقیقه زیر پست یکتا ناصر به تکرار میگذاشت و صحبت هایی در مورد هادی منوچهر همه چی رو به شماها داد و حق طلاق با یکتا بوده است….

یکتا ناصر گفته بود ده سال کتک خورده است و بخاطر ابروی بچه اش دم نزده سال ها،اما بخاطر گریه و زاری های دیشب یکتا ناصر مردم به پیج منوچهر هادی هجوم اوردن و در زیر پستی از

منوچهر هادی عکس های منوچهر هادی و دخترش نوشتند دخترش را پس بده،شوهر خوبی نبودی و صدها صحبت و نصیحت و توهین به منوچهر هادی کردند.به نظر شما حق باکیست؟

عکس‌العمل قوه قضائیه به جریان یکتا ناصر و منوچهر هادی 

یکتا ناصر شب سال نو با انتشار فیلمی در صفحه شخصی است از دزدیده شدن دخترش صوفیا توسط پدرش خبر داد و در حالی اشک می ریخت از شکایتی که چند ساعت قبل کرده بود به نیروی انتظامی گفت. این چهره رنجور و گریان یکتا ناصر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

در این خصوص کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد. 

این گزارش حاکی است: خانم ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است.

به گزارش گروه حوادث این خبرگزاری در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم ربایی نیست و آنطور که خانم یکتا ناصر اعلام نموده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است با توجه به سن دختر مشترک که ۷سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه در این خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود.

براساس این گزارش خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

در رابطه پرونده جدایی خانم ناصر از همسرش هم پیشتر از سوی دادگاه رسیدگی کننده، حکم مقتضی و قانونی صادر شده و برای دو طرف پرونده حق و حقوقی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ براساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه در ایام نوروز شعب کشیک در دادسرا‌ها و محاکم دایر و فعال است. 

و در آخر عکس العمل منوچهر هادی به ادعای یکتا ناصر 

 منوچهر هادی پستی در این رابطه منتشر کرد. من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو‌از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو

کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه چون من از پنجم سر کارم و‌مادرش خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو رو‌گذاشتن خودشون مقصرن و حتما در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغها و‌ تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند.

  امیدوارم حال مادر بچه خوب باشه و‌ نگران نباشه هم تلفن هست هم ویدئو کال هست اصلن شرایط بغرنجی وجود نداره بهترین و شادترین لحظات زندگیشو سوفیا داره میگذرونه و چهارم فروردین‌پیش مادرشه. به شرف و احترام همه مادران از سمت من کل اتفاق همینه بازم عرض میکنم به احترام سوفیا و آبروی مادرش چیزهایی هست که من سکوت میکنم.

البته که مادر سوفیا نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگیمون متعهد و وفادار بودند.

مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه؛ یا علی

واکنش یکتا ناصر به جواب منوچهر هادی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ممکنه هر زوجی اختلافی داشته باشه،چه لزومی داره همه رو باخبر کنی،اگه مادرخوبی بودی بچه تو حفظ میکردی نه آواره این خونه اون خونه کنی،احتمالا این خانم دچار مشکل شده،میخواد عقده گشایی کنه.

  • ناشناس

    مشکل شما چه ربطی به دیگران و مردم داره که مردم رو مخاطب قرار دادین؟