شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

آدم ربایی هالیوودی کارمند بانک به خاطر یک میلیارد تومان| ربایندگان از کارمند بانک سفته سفید امضا گرفتند

زن و مرد جوانی که یک کارمند بانک را برای یک میلیارد تومان دزدیده بودند؛ شناسایی و دستگیر شدند.

آدم ربایی هالیوودی کارمند بانک به خاطر یک میلیارد تومان| ربایندگان از کارمند بانک سفته سفید امضا گرفتند

به گزارش شمانیوز،  آدم ربایی بخش مهمی از اخبار حوادث را تشکیل می‌دهند.چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و از زن و مردی شکایت کرد که او را ربوده بودند.

او در تحقیقات گفت: کارمند بانک هستم چند روز قبل زن جوانی به محل کارم آمد و تقاضای تسهیلات کرد و بعد هم شماره‌ام را گرفت تادر رابطه با روند پرونده‌اش سؤال بپرسد.

روزنامه ایران در تشریح خبر نوشت: او چند روز بعد تماس گرفت و از من درخواست کمک کرد، وقتی به محلی که گفته بود رفتم، ناگهان مرد جوانی با خودرویی جلوی ما توقف کرد. او پس از ضرب و جرح، مرا با زور سوار خودرو کرده و با تهدید از من خواست که سرم رازیر صندلی ببرم، بین راه متوجه شدم که او و زن جوان همدست هستند. آنها با تهدید چاقو سه سفته سفید امضا از من گرفتند و مراتهدید کردند که اگر تا آخر هفته یک میلیارد تومان به حساب آنها واریز نکنم، سفته‌ها را به اجرا می‌گذارند.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت متهمان خبر داد و گفت: زن جوان در بازجویی‌ها مدعی شدحساب شرکتی که در آنجا کار می‌کرده در بانکی بود که شاکی حضور داشت، به همین خاطر این موضوع را با همدستش مطرح کرده وپس از طراحی نقشه با قرار صوری وی را ربوده و به زور و تهدید از وی سفته گرفته بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied