شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

بارش باران کشور را فرا میگیرد | تهران به حالت آماده باش در آمد

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد به علت پیشبینی سازمان هواشناسی تهران در حالت آماده باش می باشد.

بارش باران کشور را فرا میگیرد | تهران به حالت آماده باش در آمد

به گزارش شمانیوز :سازمان هواشناسی کشور بارش باران در بیشتر  مناطق ایران پیش بینی کرده است. هم چنین براساس پیش بینی سازمان هواشناسی استان تهران به حالت آماده باش در آمده است. 

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران،‌ رعدوبرق در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

جمعه بارش در شمال غرب و غرب کشور قطع شده ولی در سایر مناطق ذکر شده و همچنین در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش خواهیم داشت.

شنبه هفته آینده در شمال شرق، شرق جنوب سیستان و بلوچستان، استان‌های مازندران و گلستان، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شمال شرق کشور بارش روی داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

از بعدازظهر یکشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و دوشنبه در شمال غرب برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور باعث بارندگی می‌شود.

لازم به ذکر است امروز پنجشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور و پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود. تا روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

همچنین طی 2 روز آینده دریای خزر شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در پی هشدار سازمان هواشناسی خبرداد.

آماده‌باش شهرداری تهران در پی هشدار سازمان هواشناسی

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص هشدارهای اعلام شده از سوی هواشناسی مبنی بر بارش باران و وزش باد گفت: هشدارها به دستگاه‌های ذی‌ربط و مناطق ۲۲ گانه اعلام شده است تا در صورت بارش و باد بتوانند به موقع عمل کنند تا مشکلی در سطح شهر برای شهروندان ایجاد نشود.
 
بنابر اعلام سایت شهر، وی با اشاره به اینکه تا الان مشکلی گزارش نشده است، گفت: شهروندان هرگونه مشکلی احتمالی را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت بتوانیم آنرا برطرف کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied