شمانیوز
شما نیوز

آیگپ حامی استعدادهای کشتی ایران/ همه فن حریف امشب به روی آنتن می‌رود

فصل دوم برنامه همه فن حریف با حمایت پیام‌رسان آیگپ به عنوان حامی استعدادهای کشتی، از امشب به روی آنتن می‌رود.

آیگپ حامی استعدادهای کشتی ایران/ همه فن حریف امشب به روی آنتن می‌رود

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی آیگپ، برنامه «همه فن حریف» یک برنامه 40 قسمتی برای استعدادیابی نونهـالان و نوجوانـانی است که علاقه‌مند به ورزش کشتی هستند. در این برنامه، 64 کشتی گیر در دو رشته فرنگی و آزاد بر روی تشک می‌روند.

در دور اول برنامه همه فن حریف که از شبکه ورزش سیما پخش شد، برندگان این مسابقه استعدادیابی به تیم ملی راه یافتند و با کسب مدال های رنگارنگ افتخار آفرینی کردند. به دنبال آن تهیه کنندگان برنامه تصمیم گرفتند تا این بار با بهره‌گیری از تجربه موفق دور قبلی، سری دوم این برنامه را از شبکه سوم سیما به روی آنتن ببرند.

پیام‌رسان آیگپ به عنوان اسپانسر اصلی برنامه همه فن حریف حامی استعدادهای کشتی خواهد بود.

«برنامه همه فن حریف» پس از اخبار ورزشی از شبکه سوم سیما و هم‌زمان از طریق پیام‌رسان آیگپ پخش خواهد شد.

در راستای پخش این برنامه، پیام‌رسان آیگپ بر آن شد که حواشی جذاب همه فن حریف را تحت عنوان «همه فن حریف پلاس» در این پیام‌رسان منتشر کند. برنامه دیدنیِ همه فن حریف پلاس در 40 قسمت از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت 21 از آیگپ پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان به کشتی اگر امکان شرکت در برنامه همه فن حریف (استعدادیابی کشتی) امسال برای آن‌ها فراهم نشده است، می‌توانند یک ویدیو با زمان حداکثر یک دقیقه و به صورت افقی از فنون کشتی که توانایی انجامش را دارند در آیگپ ارسال کرده و شانس خود را برای شرکت در برنامه سال آینده استعدادیابی افزایش دهند.

شرکت در نظرسنجی و افزایش امتیازات در آیگپ یکی دیگر از قسمت‌های متنوع سرویس «همه فن حریف» در آیگپ است و کاربران این پیام‌رسان می‌توانند به صورت روزانه در نظرسنجی مربوط به هر قسمت از برنامه همه فن حریف شرکت کرده و امتیاز دریافت کنند.

آخرین اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها درباره برنامه و همچنین اخبار کشتی ایران و جهان نیز در کانال‌ رسمی برنامه همه فن حریف و همچنین کانال رسمی فدراسیون کشتی در اختیار کاربران آیگپ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از سرویس‌های متنوع همه فن حریف، پخش زنده این برنامه، تماشای همه فن حریف پلاس و همچنین استفاده از سایر امکانات پیام‌رسان آیگپ، می‌توانند عدد 5 را به 10004427 ارسال و این اپلیکیشن ایرانی را دانلود و نصب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied