شمانیوز
شما نیوز

روز دختر

روز دختر کادو چی بخریم ؟ | چند ایده مناسب برای کادو روز دختر

در خبر زیر چند ایده مناسب کادو برای روز دختر را برای شما آماده کرده ام.

روز دختر کادو چی بخریم ؟ | چند ایده مناسب برای کادو روز دختر

به گزارش شمانیوز :فردا جمعه 21 اردیبهشت همزمان با روز دختر است. روز دختر ایران مصادف با تولد حضرت معصومه (س) است. شما میتوانید با چند کادو ساده برای روز دختر ، فرزندتان را شاد کنید.در خبر زیر چند ایده مناسب برای کادو روز دختر برای شما گرد آوری کرده ایم.

کتاب

کتاب جزء کادوهای مناسب برای هر کسی است اما هنگام خرید کتاب برای دخترتان توجه کنید که او عاشق چه نوع کتاب هایی است. آیا از خواندن داستان و رمان لذت می برد یا عاشق کتاب های تاریخی و... است.

پس هنگام انتخاب کتاب باید حواستان باشد سلیقه طرف مقابلتان را حتما در نظر بگیرید. در کنار کتاب می توانید یک بوک مارک پارچه ای، نمدی یا کاغذی زیبا نیز برایش درست کنید و که هنگام مطالعه کتاب از آن استفاده کند.

روز دختر

دستبند در طرح و رنگ های مختلف

دستبند اکسسوری است که در طرح های مختلفی وجود دارد و دستبندهای طلا، نقره و استیل با درخشش و نمای براقی که دارد و می تواند هر نگاهی را به خود جذب کند و ظاهر زیباتری به دستان بخشد.

دستبند با سبک اسپرت یا سنتی ایرانی، دستبند با نگین هایی از انواع سنگ های فیروزه یا مروارید، دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده، دست بندهای مهره ای و کشی، دستبندهای چرم با بافت های مختلف و رج های در هم پیچیده از طرح و رنگ های مختلف در دنیای دستبند هستند. برای روز دختر می توانید هدیه خاصی مانند دستبند تهیه کنید و به دختراتان هدیه کنید.

روز دختر

کوله پشتی و کیف

یکی از هدایای مناسب برای دختران نوجوان کوله پشتی و کیف است زیرا بسیاری از دختران برای رفتن به مدرسه یا کلاس های آموزشی دیگر، از کوله پشتی برای حمل وسایلشان استفاده می کنند.

هدفون و پاور بانک

بسیاری از دخترها وابسته به گوشی های خود هستند و دائماً در حال کار کردن با آن ها یا گوش دادن به آهنگ و موسیقی هستند، بنابراین هدفون و پاور بانک هدایای مناسبی برای آنهاست و خوشحالشان خواهد کرد.

عروسک های پشمالوی بزرگ

بیشتر دخترها عاشق عروسک به خصوص عروسک های پشمالو هستند و هیچ هدیه گران قیمتی در جهان به اندازه این عروسک ها احساساتشان را تحریک نمی کند. اگر دختری علاقه مند به عروسک دارید و می خواهید برایش کادوی روز دختر بخرید، پیشنهاد می کنیم یک عروسک های پشمالوی بزرگ برای او بخرید.

دفتر خاطرات

برخی از دخترها علاقه زیادی به نوشتن خاطرات روزانه خود دارند، اگر دختر شما نیز جزو این دسته است، کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید تا هرگاه خاطره ای در آن می نویسد به یاد شما بیافتد.

انواع لباس

خانم ها عاشق لباس هستند و هر قدر هم لباس داشته باشند بازهم از داشتن انواع لباس مد روز و شیک خوشحال خواهند شد. می توانید به مناسبت روز دختر هدایایی مانند:روسری و شال زیبا، مانتوهای جذاب، پیراهن دخترانه و عروسکی و انواع لباس را تهیه کنید اما دقت کنید که حتما باید خرید شما مطابق سلیقه و مناسب سن او باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی