شمانیوز
شما نیوز

تجاوز به دختر 19 ساله به بهانه تست بازیگری در بیابان های تهران + عکس

من و زیبا از طریق اینستاگرام با هم آشنا شدیم و مدت‌های زیادی بود که با هم رابطه داشتیم و این رابطه هم با رضایت بود. حتی تماس‌های تلفنی و پیامک‌های ما هم هست. درباره نفر دوم هم من هیچ تعرضی نکردم و این اتهام را قبول ندارم. چرا چنین شکایتی کرده، من اصلا نمی‌دانم. با توجه به اینکه ما کار می‌کردیم، شاکی دوم چندباری به دفتر ما آمد، اما تجاوزی در کار نبود و من این اتهامات را قبول ندارم.

تجاوز به دختر 19 ساله به بهانه تست بازیگری در بیابان های تهران + عکس

دو پسر جوان که متهم هستند دختران را به بهانه تست بازیگری و مدلینگ اغفال می‌کردند و مورد آزار قرار می‌دادند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و با تبرئه از اتهام تجاوز به عنف به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شدند.

 

 اسفند سال گذشته اولین شکایت از این دو جوان به مأموران پلیس داده شد. دختر جوانی به نام زیبا به مأموران گفت: از سوی پسری که او را به‌خاطر تست بازیگری دعوت کرده بود مورد آزار قرار گرفته است.

 

این دختر به مأموران گفت: حدود یک هفته پیش در اینستاگرام با فردی آشنا شدم که از من و تعدادی دیگر از دختران جوان درخواست تست بازیگری و اجرای شوی لباس کرده بود. حدود یک هفته درباره شرایط و نحوه انجام تست بازیگری با این شخص از طریق اینستاگرام در ارتباط بودم تا اینکه از طریق پیامک به من اطلاع داده شد که ساعت ۸ شب راننده شرکت به دنبال من خواهد آمد تا مرا برای انجام تست بازیگری به دفتر شرکت ببرد.

 

شاکی ادامه داد: به این بهانه و ترفند بود که آدرس محل سکونتم را گرفتند. دقیقا ساعت ۸ شب بود که یک ماشین ۲۰۶ سفید با یک راننده جوان به در منزل ما در محدوده بزرگراه اشرفی‌اصفهانی مراجعه و خودش را راننده شرکت معرفی کرد. همه‌چیز عادی به نظر می‌رسید. زمانی که سوار پژو ۲۰۶ شدم، راننده خودرو متن فیلم‌نامه‌ای را به من داد و درخواست کرد تا زمان رسیدن به شرکت آن را حفظ کنم و مدعی شد بر اساس آن تست بازیگری گرفته خواهد شد. در محدوده بازار مبل یافت‌آباد بود که راننده خودرو با شخصی تماس گرفت و مدعی شد دفتر شرکت شلوغ است و قرار شده تا تست بازیگری در دفتر شماره ۲ شرکت انجام شود. در مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت‌آباد توقف کرده بودیم تا اینکه فرد دیگری این‌بار به‌عنوان فیلم‌بردار شرکت سوار ماشین شد و عنوان کرد دفتر دوم در شهرری است. این شخص از راننده ۲۰۶ خواست تا به سمت دفتر شرکت در شهرری برود.

 

دختر جوان در ادامه گفت: هنوز مسافت زیادی نرفته بودیم که ناگهان پژو ۲۰۶ به جاده‌ای خاکی رفت. بسیار ترسیده بودم. می‌خواستم از ماشین پیاده شوم یا خودم را از ماشین به بیرون بیندازم، اما در‌های ۲۰۶ از داخل باز نمی‌شد. سرنشین ۲۰۶ که تا آن لحظه خودش را به‌عنوان فیلم‌بردار شرکت معرفی کرده بود، به سمت من حمله‌ور شد و در ادامه با توقف ماشین، راننده نیز به کمک او آمد و آن‌ها با تهدید و ضرب‌وشتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از آن مرا در همان بیابان‌های تاریک از ماشین پیاده کردند و از محل دور شدند.

 

هم‌زمان با آغاز رسیدگی به شکایت اولیه، پرونده مشابه دیگری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که دقیقا به همان شیوه و شگرد، دختری ۱۹ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. در بررسی اظهارات این دختر مشخص شد در شب حادثه مادرش او را همراهی می‌کرده، اما سرنشینان ۲۰۶، در زمان پارک خودرو و پیاده‌شدن مادر این دختر از فرصت ایجادشده استفاده کرده و دختر او را ربوده‌اند.

 

با توجه به این شکایات، متهم اصلی پرونده شناسایی و دستگیر شد. با دستگیری جواد، او به آزار و اذیت دو شاکی پرونده اعتراف و یکی از دوستانش به نام حمید (۲۲ ساله) را به‌عنوان همدستش معرفی کرد.

 

با توجه به حساسیت موضوع، پرونده برای رسیدگی به همراه هر دو متهم به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. بعد از تکمیل تحقیقات هر دو متهم برای محاکمه آماده شدند و جلسه رسیدگی به پرونده این دو متهم برگزار شد.

 

با توجه به اینکه شاکی اول پرونده اعلام گذشت کرده و شاکی دوم نیز در دادگاه حاضر نشده بود، متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من با زیبا از مدت‌ها قبل رابطه داشتم و با هم دوست بودیم. البته رابطه من در حد تجاوز نبود و حرفی که این دختر گفته درست نیست و من از ابتدای پرونده هم این موضوع را گفتم. من و زیبا از طریق اینستاگرام با هم آشنا شدیم و مدت‌های زیادی بود که با هم رابطه داشتیم و این رابطه هم با رضایت بود. حتی تماس‌های تلفنی و پیامک‌های ما هم هست. درباره نفر دوم هم من هیچ تعرضی نکردم و این اتهام را قبول ندارم. چرا چنین شکایتی کرده، من اصلا نمی‌دانم. با توجه به اینکه ما کار می‌کردیم، شاکی دوم چندباری به دفتر ما آمد، اما تجاوزی در کار نبود و من این اتهامات را قبول ندارم.

 

متهم دوم پرونده نیز اعلام کرد که چنین اتهامی را قبول ندارد و نه مرتکب آدم‌ربایی شده و نه اینکه به کسی تجاوز کرده است.

او گفت: دختری که مدعی شده ما او را با خودروی ۲۰۶ دزدیده‌ایم دروغ گفته است. او همراه مادرش آمده بود و وقتی که دید نمی‌خواهیم از او تست بگیریم به همراه مادرش رفت و به‌خاطر عصبانیت شکایت کرده است.

 

با پایان گفته‌های متهمان و وکلای‌مدافع آنها، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و ضمن تبرئه متهمان از تجاوز به عنف، آن‌ها را به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied