شمانیوز
شما نیوز

جزئیات ضرب و شتم یک زن در گیلان

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: یک بانوی گیلانی آمر به معروف در خمام توسط ضاربان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

جزئیات ضرب و شتم یک زن در گیلان
مرکز گیلان امام جمعه خمام گفت: ضاربان این بانوی گیلانی افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حامد اسدالله‌ زاده با بیان اینکه عوامل ضرب و شتم این بانوی آمر به معروف با 3 خودرو بودند که دو خودرو از افراد محلی و یک خودرو شخصی بود افزود: این بانوی مؤمنه به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد سه نفر از آن‌ها به وی حمله کرده و تلاش می‌کنند تا چادر او را از سرش بردارند.


وی با اشاره به حمله‌ ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه گفت: یکی از خانم‌ها بی حجاب از پشت به این بانوی محجبه حمله کرده و او را به زمین می‌زند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند. وی تصریح کرد : کودک 10 ساله این بانوی آمر به معروف هم توسط یک مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت .
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان هم گفت: ضاربان غیر بومی بودند ودر حال حاضر افراد متخلف یکی از خودروها دستگیر شده و دو خودروی متخلف دیگر متواری و تحت پیگرد قانونی هستند.


حسن کربلایی از مراجع قضایی و دادستانی خواست برای رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند.

 

17231

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فرهاد صمدی نارمکی

    این بانویی که امر به معروف میکنه (آیا وجودشو داره به آقازاده هاوژن برترها وآقایونی که رقم چندین هزار میلیاردی اختلاس ودزدی می کنند و راست راست هم تواین مملکت بین مردم می گردند وبه بالا بالا ها هم بنداَند ووجود میخواد ی شیر پاک خورده امر به معروفش نکنه فقط بهش بگه بالا چشت اَبروإ)این خانم به اصطلاح مؤمنه امر به معروف به اینا هم می تونه بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........................(الی یوم القیامة).