شمانیوز
شما نیوز

طرح رتبه‌بندی معلمان محقق نمی‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اجرای کامل طرح رتبه‌بندی معلمان 14 هزار میلیارد بودجه نیاز است نه 2 هزار میلیارد تومان گفت: دولت شعار ندهد.

طرح رتبه‌بندی معلمان محقق نمی‌شود

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، امیر خجسته اظهار کرد: برای اجرای رتبه بندی معلمان دولت به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش ادعا کردند که 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند که کار را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه این بودجه را مجلس در نظر گرفته است و نه دولت افزود: برای اجرای کامل طرح رتبه‌بندی معلمان 14 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است و دولت باید از محل‌های دیگر باقی نیاز را تأمین کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت اعلام کرده که کار را شروع می‌کند که این مسأله شعار است، با این مبلغ نمی‌توان کاری کرد و کار پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه مجلس با قوت اجرای رتبه بندی معلمان است خاطرنشان کرد: دولت باید اقدام عاجل اندیشیده و از محل‌های دیگری که مجلس پیش‌بینی کرده است بودجه لازم برای این اقدام را در نظر بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حسن

    رتبه بندی را این قدر پاس کاری نکنید نمی توانید اجرا نکنید با اعصاب معلمین گران سنگ بازی نکنید دولت و مجلس ندارد درک درست از شغل معلمی می خواهد که...........................