شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 25 خرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/3/25

فال روزانه شنبه 25 خرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/3/25

فال روزانه شنبه 25 خرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/3/25
فال روزانه شنبه 25 خرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/3/25

 

 

 

 

فال روز تولد ( امروز شنبه 1398/3/25)

 

 

 

 

fal-roozane

 

 

 

 

دوست عزیزی که 25 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

اگر چه انتظار زیادی از چنین روزی ندارید اما به چند تا از خواسته های دلتان به طور غیر منتظره ای خواهید رسید. شما تا این جای راه سختی های زیادی را متحمل شده اید اما با اتفاقات خوشایندی که امسال برایتان می افتد، تمام خستگی ها از تن تان به در می شود. اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید، فرصت های که در زندگی برایتان ایجاد می شود را با آغوش باز بپذیرید. به توانایی هایی که دارید فضا دهید تا به خوبی رشد کنند. در اواخر ماه تیر می بینید که زندگی تان چقدر رو به بهبودی خواهد رفت. حتما می دانید که انرژی مثبت، انرژی مثبت های بیشتری را جذب می کند، پس تا می توانید مثبت نگر باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین فروردین

امروز روابطتان با اطرافیانتان بیش از اندازه خوب پیش می روند و این روبراه بودن غیر قابل باور اوضاع شما را نگران کرده است.  خیالتان راحت باشد، این خاصیت امروز است و دلیلی ندارد که فکر کنید یک جای کار ایراد دارد. یک بحران کاری ممکن است باعث شود شما و یا همسرتان مجبور شوید بیشتر روز را به دور از خانه و خانواده بگذرانید. این مسئله به ویژه اگر مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را کنسل کنید باعث به هم ریختن اعصاب شما شود، اما سعی کنید خونسرد باشید. چه مجرد باشید و چه متاهل بهترین راه برای رسیدن به خواسته هایتان این است که هم با طرف مقابلتان و هم با خودتان صادق باشید و بدانید که از رابطه خود چه انتظاری دارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز میل به یاد گرفتن چیزهای جدید در شما بیشتر از هر زمان دیگری شده است. گوش کردن به یک سخنرانی و یا خواندن یک مقاله ممکن است شما را به یک سفر گروهی به منظور کسب دانش و اطلاعات بیشتر در رابطه با موضوع مورد بحث ترغیب کند. این موضوع را با اعضای خانواده تان نیز در میان بگذارید؛ شاید آنها هم بخواهند در این سفر با شما همراه شوند. این که خودتان را قربانی شرایط بدانید و تمام تقصیرها را گردن دیگران بیندازید همیشه آسان ترین راه ممکن است. دست از این رفتار برداشته و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. مطمئنا با کمی تلاش و مثبت اندیشی می توانید به این وضعیت غلبه کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین خرداد

شما امروز با هیجان وصف ناپذیری به ایده هایی که برای زندگی و آینده ی خود دارید فکر می کنید و ایده هایی که دیگران به شما می دهند هم برایتان خیلی جذاب تر از همیشه به نظر می رسند و خیلی جدی به آنها فکر می کنید. شما نقشه های زیادی برای آینده ی خود دارید که نه تنها هیجان انگیز به نظر می رسند بلکه عملی نیز هستند و می توانید با وقت گذاشتن برای آنها نتایج بسیار خوبی به دست بیاورید. بیشترین بهره را از این فرصتی که برایتان فراهم شده و ایده هایی که در سر دارید ببرید. شاید با گروهی از دوستانتان در مورد مسائل علمی، معنوی یا مذهبی صحبت کنید. این مکالمه چیزهای زیادی را به شما یاد خواهد داد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین تیر

امروز فعالیت های اجتماعی شما را در تماس با افراد جالبی قرار خواهند داد که شاید در شهرها و کشورهای دیگری زندگی کنند. شاید با این اشخاص در مورد تجارت و مسائل کاری صحبت کرده و ایده های خوبی از آنها بگیرید که می توانند روی آینده ی حرفه ای و حتی زندگی شخصی شما اثرات قابل توجهی داشته باشند. ازاین فرصت به خوبی استفاده کرده و حتما ارتباط خود را با این آشناهای جدید حفظ کنید. اگر قصد این را داشته اید که یک رابطه ی عاطفی که به تازگی شروع کرده اید را وارد مرحله ی جدی تری کرده و در مورد آینده ی این رابطه با طرف مقابلتان صحبت و برای آن تصمیم گیری کنید امروز فرصت خوبی برای این کار خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین مرداد

امروز شما هر کاری که بخواهید انجام دهید را با دقتی بیشتر از معمول انجام خواهید داد، خواه این کار تمیز کردن خانه و مسئولیت های روزمره باشد، خواه بخواهید پروژه ی شخصی مهمی را آغاز کنید. ذهن شما خیلی بهتر از همیشه عمل می کند و با احساساتتان نیز در هماهنگی به سر می برد و این بهترین وضعیت ممکن می تواند باشد. رویاها و تخیلات شما در حال حاضر می توانند منبع الهام بخشی برای شما در انجام کارهایتان باشند، پس به آنها توجه کنید. شاید ذهنتان درگیر سفر، کسب دانش و یا سفر برای کسب دانش باشد، در هر صورت به این ایده ی خود خوب فکر کنید و بی تفاوت از کنار آن رد نشوید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین شهریور

امروز فعالیت های اجتماعی شما را در تماس با افراد جدیدی قرار خواهند داد که برایتان از جذابیت ویژه ای برخوردار هستند. اگر مجرد هستید احتمال این که یکی از آشناهای جدید تبدیل به عشق زندگیتان شود خیلی زیاد خواهد بود. اگر هم پیش از این نیمه ی دیگر خود را یافته اید از آنجایی که امروز عشق و روابط عاطفی برایتان در اولویت هستند به طرف مقابلتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید داشت و می توانید به راحتی در مورد مسائلی که شاید تا دیروز جسارت حرف زدن در موردشان را نداشته اید صحبت کنید. بحث های جالبی که امروز دارید نگرش شما را به برخی مسائل تغییر خواهند داد و چیزهای زیادی را به شما خواهند آموخت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین مهر

اگرچه خیالتان از بابت قدم هایی که برداشته اید راحت است اما حواستان به شرایط اطراف تان باشد زیرا ممکن است با یک طوفان همه آرزوهایتان نقش بر آب شود. به دنبال یک رابطه ای رمانتیک می گردید. منتظر نباشید که فردی این خواسته شما را برآورده کند، شما خودتان باید سعی کنید آنچه دلتان می خواهد را به دست آورید. احساسات خود را آزادانه تر بیان کنید تا اطرافیان هم از راز دلتان باخبر شوند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین آبان

امروز انرژی، شور و هیجان و تمرکز شما و شخصی که دوست دارید در هماهنگی با یکدیگر و در سطحی بالا قرار دارند و همین موضوع باعث می شود که شما به طور بی سابقه ای به هم احساس نزدیکی کنید. اگر پیش از این نیمه ی دیگر خود را پیدا نکرده اید احتمال این که با شخص جدیدی آشنا شوید که برای شما از جذابیت بالایی برخوردار است و علایق مشترکی با شما دارد و شاید این آغاز یک رابطه ی جدی باشد که به ازدواج ختم خواهد شد. اگر قصد نقل مکان به خانه ی جدیدی را دارید امروز می تواند فرصت بسیاری خوبی برای جستجوی خانه ی مورد نظرتان باشد، آن را به راحتی از دست ندهید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین آذر

امرز فرصت انجام کاری سر راهتان قرار خواهد گرفت که می تواند از لحاظ مادی برای شما بسیار مفید و سودبخش باشد. این فرصت را بدون آن که به اندازه ی کافی به آن فکر کرده و آن را سبک و سنگین کنید از دست ندهید. امروز هیچ کاری به اندازه ی این که در خانه بمانید برای شما لذت بخش نخواهد بود. این که بخواهید در خانه کار کنید و یا به استراحت بپردازید برای شما هیچ فرقی ندارد، همین که در خانه باشید برای شما کافیست. خوشبختانه در حال حاضر دیگر اعضای خانواده هم از وضعیت فعلی خود راضی هستند و هیچ انرژی منفی و تنشی در خانه تان احساس نمی شود؛ از این حس خوب لذت ببرید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین دی

امروز خبرهای خوبی را از طریق همسایه ها و هم محلی هایتان خواهید شنید. تماس های تلفنی و ایمیل هایی که دریافت می کنید و یا حتی صحبت کردن با یک غریبه در خیابان می تواند فرصت هایی را برای پیشرفت اقتصادی برای شما فراهم کند. تمرکز شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هم ذهن و هم احساستان با آنچه برای دست یابی به اهدافتان باید انجام دهید در هماهنگی کامل به سر می برند. انرژی جسمانی و شور و اشتیاقی که در اختیار دارید هم در کنار اراده ی قویتان به کمک شما آمده اند تا به هر آنچه می خواهید دست پیدا کنید. اگر این فرصت را به راحتی از دست بدهید پشیمان خواهید شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین بهمن

امروز از طریق منبعی غیر منتظره در جریان فرصت ها و موقعیت های جدیدی قرار خواهید گرفت که شما را به این فکر می اندازند که چطور به بهترین شکل ممکن از این فرصت ها استفاده کنید. با دست یابی به اهداف مادی، معنویات برای شما ارزش و اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد. شاید بخواهید در فعالیت های گروهی مذهبی شرکت کرده، یوگا کنید و یا به دعا و عبادت بپردازید. یکی از دوستان و یا اعضای خانواده که با روحیات شما آشنایی دارد کتاب هایی را به شما معرفی خواهد کرد که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود. در پایان روز وقتی را به صحبت کردن با فرزندانتان اختصاص دهید. آنها حرف های زیادی دارند که به شما بزنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/25 مخصوص متولدین اسفند

امروز باد موافق در حال وزیدن است و اوضاع دارد به نفع شما پیش می رود. هرچند به نظرتان می رسد که بین شما و اهدافتان فاصله زیادی وجود دارد، این مسئله اصلا انگیزه شما را کم نکرده است و سرشار از انرژی مثبت برای تلاش و رسیدن به اهدافتان هستید. این شور و هیجان خود را از دیگران مخفی نکنید و افکار و ایده هایتان را با عزیزان و نزدیکانتان در میان بگذارید. امروز روز اعتماد به نفس درباره عشق و رابطه است. آیا مدت ها است که دلتان می خواهد رابطه عاطفیتان را به مرحله بعدی برسانید؟ آیا دلتان می خواهد عشقتان این تعهد و جدی شدن رابطه را بپذیرد؟ از انرژی امروز استفاده کنید و با قدم برداشتن در راه درست، آینده رابطه خود را بسازید.

 

*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied