شمانیوز
شما نیوز

تجاوز فوتبالیست معروف به دختر مدلینگ +عکس

مدل برزیلی در مصاحبه اخیرش به علت مصرف قرص های آرامبخش و ضد استرس گفت که 10 کیلوگرم تاکنون وزن کم کرده است که ناشی از تجاوز نیمار به او بوده است.

به گزارش شمانیوز؛ مدل برزیلی از نیمار ستاره پی اس جی به اتهام تجاوز در یک هتل شکایت کرده است. او می گوید که نمی خواسته اسمش فاش شود، در یک هفته اخیر داروهای ضداسترس مصرف می کند و در این یک هفته 10 کیلو از دست داده است.

b7fc2497-a50e-4b05-bc73-8230acd77387

ناجیلا در مصاحبه ای با دومینگو اسپتاکولار بیان کرد:به قانون باور دارم. فکر می کردم که نام من مخفی خواهد ماند. مطمئن بودم که اسم من مخفی می ماند. هرگز فکر نمی کردم که تصویرم در اینترنت پخش شود و کل دنیا روی سرم خراب شود چون این یک جرم است. همه چیز وحشتناک است. زندگی من در یک هفته عوض شد. سعی کردم فریاد بزنم اما هیچ کس صدایم را گوش نداد.

حضور نیمار در دفتر پلیس؛ ستاره برزیلی بیانیه تنظیم کرد

ناجیلا در مورد استرس روزهای اخیر پس از لو رفتن هویتش در رسانه ها هم صحبت کرد:در روزهای اخیر خیلی دارو مصرف کردم. نمی توانم غذا بخورم.در حال حاضر به کمی آرامش نیاز دارم. همه چیز برایم خیلی عوض شده است. سعی می کنم دوباره به زندگی عادی برگردم. دچار سندرم وحشت شده ام. نمی دانم چطور، اما 10 کیلو در یک هفته اخیر وزن کم کردم. برخی می خواهند از ناراحتی من سوء استفاده کنند، من و خانواده ام را دنبال می کنند. نمی دانم الان برایم خوابیدن بدتر است یا بیدار بودن.

این مدل که فیلم درگیریش با نیمار در یک هتل جنجال ساز شده، در ادامه بیان کرد:هر بار اوضاع بیشتر از کنترل خارج می شوند. مردم به دردهای من و پسرم احترام نمی گذارند. نمی توانم زندگی عادی خودم را داشته باشم، کار کنم، درس بخوانم و در کنار فرزندم باشم. نمی توانم به نزد روانشناس بروم چرا که برخی من را تعقیب می کنند.

11الف

از سویی دیگر استیونس آلوس، همسر سابق ناجیلا شکایت کرده و مدعی شده که تهدید به مرگ شده است. وی اظهار داشت:در شبکه های اجتماعی به مرگ تهدید شدم. به من می گویند که اگر نیمار در کوپا آمه ریکا بازی نکند، کشته خواهم شد. پسرم نمی تواند به مدرسه برود. وقتی اسم مادرش را می شنود، گریه می کند.

خبر دیگر در مورد این پرونده جنجالی این است که دنیلو گارسیا آندراده، وکیل جدید ناجیلا اعلام کرده است که اگر موکلش مدارک جدیدی را در اختیارش قرار ندهد، از این پرونده کنار می کشد. ناجیلا مدعی است که از درگیری خود با بازیکن برزیلی کلیپی هفت دقیقه ای ضبط کرده که تا کنون فقط یک دقیقه از این کلیپ در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

حضور نیمار در دفتر پلیس درباره پرونده تجاوز +عکس

 
ستاره تیم ملی فوتبال برزیل در دفتر پلیس حضور یافت تا به اتهامات علیه خودش در رابطه با پرونده تجاوز به مدل معروف شفاف سازی کند.
 

حضور نیمار در دفتر پلیس درباره پرونده تجاوز +عکس

وکیل نیمار می‌گوید این بازیکن برزیلی در ایستگاه پلیس شهر ریودوژانیور حضور یافت تا در واکنش به اتهام تجاوز به مدل مشهور بیانیه‌ای را تنظیم کند.

این بازیکن مطرح تجاوزی که در تاریخ 15 مه در هتلی در پارس صورت گرفته بود را انکار کرد و از طرفدارانش که در محوطه ایستگاه پلیس حضور داشتند تشکر کرد.

خانم تریندید جمعه گذشته در گفت و گویی زنده با تلویزیون برزیل خواستار اجرای عدالت شده بود. این اتهام به نیمار سبب شده تا اسپانسرهای او برای ادامه همکاری دچار شک و تردید شوند که بزرگترین آنها کمپانی نایکی است.

چه اتفاقی در ایستگاه پلیس افتاد؟

نیمار در حالی در این جلسه حضور یافت که روز چهارشنبه در بازی مقابل قطر مصدوم شده بود و با ویلچر به ایستگاه پلیس رسید. ماریا فرناندز، وکیل نیمار در گفت و گو با رویترز اظهار داشت: نیمار فقط یک بیانیه داده است. او به محض این که می توانست بیانیه ای را ارائه دهد، برای روشن شدن همه چیزهایی که باید روشن شود، نقطه شروع به کار خود را به نمایش گذاشت. ما کاملا مطمئن هستیم که بی گناهی موکل ما را اثبات خواهیم کرد... فرآیند کامل بود، اما او تمام ابهاماتی را که باید روشن می‌شد، ارائه کرد. 

همچنین نیمار خطاب به طرفداران و هوادارانی که طی یک هفته گذشته پیام‌های برای او ارسال کرده بودند تشکر کرد.

2

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied