شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کاشت مو در ایران FIT

نداشتن مو و یا کم تراکم بودن آنها تاثیر زیادی بخصوص در چهره آقایان می گذارد.یکی از بهترین روشهای کاشت مو کاشت مو به روش FIT است در این روش برخلاف سایر روشهای قدیمی بانک مو برش داده نمی شود و هیچگونه جراحی صورت نمی گیرد؛

کاشت مو در ایران FIT

طاسی و کم پشت شدن موها یکی از پدیده هایی است رشد روز افزون آن را در جامعه شاهد هستیم. نداشتن مو و یا کم تراکم بودن آنها تاثیر زیادی بخصوص در چهره آقایان می گذارد. وزانه شاهد تبلیغات زیادی در تلویزیون و بیلبوردها هستیم که داروهایی را برای درمان طاسی ارائه می دهند.

این داروها ممکن است به صورت موقتی مشکل تاثیر موها را حل کنند؛ اما تنها راه درمان دائمی طاسی و کم مویی کاشت مو است. در این گزارش با  برخی از روشهای کاشت مو و موارد دیگر راجع به این عمل زیبایی آشنا خواهیم شد.

کاشت مو به روش FIT

یکی از بهترین روشهای کاشت مو کاشت مو به روش FIT است در این روش برخلاف سایر روشهای قدیمی بانک مو برش داده نمی شود و هیچگونه جراحی صورت نمی گیرد؛ بلکه با استفاده از ابزارهای ظریف گرافت های مو به صورت دانه دانه از پشت سر یا همان بانک مو برداشته شده و در ناحیه طاس و خالی سر کاشته می شود.

 در روش FIT خبری از برش روی پوست سر، بخیه، خونریزی و ... نیست.  این روش برای افرادی که در بانک موی خود موهای پرپشت و ضخیمی دارند توصیه می شود. در این روش امکان برداشت 1500 تا 3000 گرافت در هرمرحله وحود دارد.

 از مزیت های این روش می توان به باقی نماندن جای اسکار و بخیه بعد از کاشت، و تهاجمی نبودن آن اشاره کرد. همچنین به علت اینکه روش برداشتن موها به وسیله صورت می‌گیرد محل زخم بسیار کوچک و خیلی سریع بهبود می یابد. مهمترین ایراد این روش نیز طولانی شدن عمل نسبت به روش های قدیمی میباشد.

کاشت مو به روش SUT

یکی از جدیدترین روش های پیوند مو روش SUT یا همان Safer Unit Transplant می باشد. کاشت مو به روش SUT با دقت بسیار بالایی انجام می‌گیرد. این روش دقیقا مشابه روش FIT می باشد؛ با این تفاوت که در مرحله برداشت موها به جای استفاده از پانچ از دستگاه استفاده می شود.

 این روش نسبت به روش های قدیمی تر سرعت بالایی دارد به همین دلیل می‌توان  با استفاده از این روش در یک روز عمل تعداد بیشتری فولیکول مو را جا به جا کرد و در نتیجه تعداد موهای کاشته شده افزایش خواهد یافت.

در روش SUT احتمال آسیب دیدن های مو بسیار کاهش می یابد؛ چرا که در این روش گرافت های مو پس از جدا شدن از پوست سر توسط ساکشن به داخل محفظه ای که برای نگهداری گرافت ها تعبیه شده انتقال داده می شوند. هزینه کاشت مو در این روش بستگی به تعداد گرفت های مورد نیاز ۴ تا ۷ میلیون تومان خواهد بود.

 تکامل کامل در عمل کاشت مو طی دو مرحله صورت می گیرد که کاشت مو به روش SUT این امکان را به نحو احسن برای شما فراهم خواهد آورد.

ریزش مو بعد از کاشت

شخصی که کاشت مو انجام داده است دوست دارد بلافاصله بعد از اینکه از اتاق جراحی خواهد شد موهایی پرپشت و بلند داشته باشد. اما ذکر این نکته لازم است که کاشت مو نیز مانند هر عمل جراحی دیگر عوارضی در پی خواهد داشت. این عوارض در طول زمان تغییر می‌کند و ممکن است کاملاً از بین برود.

یکی از عوارض عمل کاشت مو ریزش مو بعد از کاشت می باشد. به طور معمول بعد از کاشت مو موها شروع به رشد می کنند؛ این رشد ۱۰ الی ۲۰ روز طول می کشد. پس از این دوره زمانی که شما به حمام رفته و سر خود را می شویید موها شروع به ریزش می کنند. اما نگران نباشید ریزش مو بعد از کاشت، امری طبیعی است و برای هر کسی اتفاق می‌افتد.

پس از اینکه موها دوره ریزش خود را طی می کنند به حالت خواب فرو می روند. این حالت دو الی سه ماه طول خواهد کشید. پس از آن موها از حالت خواب خارج شده و به چرخه رشد طبیعی خود باز می گردند. یعنی پس از گذشت 4 ماه از عمل کاشت مو موها شروع به رشد می‌کنند.

 تکمیل فرآیند رشد موها که با ضخیم شدن آن ها همراه است 8 الی 9 ماه به طول خواهد انجامید . پس از آن موهای شما مانند روز اول شده و شما می وانید آن ها را اصلاح و مرتب کنید.

 البته این نکته را در نظر داشته باشید که ریزش موها باید از ساقه باشد و ریشه مو نباید از پوست سر خارج شود. بنابراین اگر متوجه شدید که موهای کاشته شده از ریشه خارج شده اند حتما این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.

کلینیک کاشت مو ایران FIT

بهترین و مدرن ترین کلینیک کاشت مو ایران و خاورمیانه افتخار این را داشته است که بیش از 35000 هزار کاشت موی موفق و بدون شکایت برای شما متقاضیان عزیز کاشت مو انجام دهد.

ایران FIT به عنوان بنیانگذار کاشت موی به روش فولیکولار یونیت یا FIT در ایران با فراهم نمودن مدرن ترین تجهیزات و اتاق های کاشت مو به تعداد بالا، آماده انجام کاشت مو برای شما متقاضیان عزیز کشور می باشد.

جهت رزرو وقت و دریافت مشاوره رایگان از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

تلفن : 02188102000

همراه ( مشاوره غیر حضوری ) : 09122156963

وب سایت کلینیک : https://iranfit.com

صفحه اینستاگرام : https://instagram.com/iranfue

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied