شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

رزرو هتل آپارتمان در مشهد با تخفیف ویژه

هتل سارینا مشهد یکی از هتل های چهار ستاره و نوساز مشهد می باشد که در خیابان امام رضا قرار دارد و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد . این هتل لوکس و چهار ستاره از بهترین هتل های مشهد می باشد.

رزرو هتل آپارتمان در مشهد با تخفیف ویژه

رزرو هتل آپارتمان در مشهد با تخفیف ویژه

هتل آپارتمان قربانی مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که مسافت اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا کوچه امام رضا 1 قرار دارد و  تنها حدود 3  دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی نزدیکی مسافت دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد  و شامل امکاناتی مانند آسانسور و لابی و رستوران می باشد.

هتل آپارتمان ملک یاسین مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد کیفیت خوب می باشد که مسافت اندکی تا حرم امام رضا دارد و در خیابان امام رضا کوچه امام رضا 3 قرار دارد و  تنها حدود 5  دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی نزدیکی مسافت دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد.

هتل سارینا مشهد یکی از هتل های چهار ستاره و نوساز مشهد می باشد که در خیابان امام رضا قرار دارد و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد . این هتل لوکس و چهار ستاره از بهترین هتل های مشهد می باشد.

هتل آپارتمان دجله مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد کیفیت خوب می باشد که در خیابان امام رضا کوچه امام رضا 2 قرار دارد و حدود 4 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر و ورودی باب الرضا صحن جامع رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد

هتل آپارتمان باب الجواد مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو یا همان خسوری نو کوچه اندرزگو 2 قرار دارد و  تنها حدود 5  دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد   و گزینه خوبی جهت رزرو هتل آپارتمان مشهد می باشد.

هتل آپارتمان حکیم مشهد نیز یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم می باشد که در خیابان امام رض2 قرار دارد و محدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و از دسته هتل آپارتمان های کیفیت خوب مشهد و یک ستاره می باشد.

هتل آپارتمان صانع مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد نزدیک به حرم می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو 8 کوچه بازار سرشور قرار دارد و  تنها حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد و ا زجمله هتل آپارتمان های نوساز و تازه تاسیس مشهد می باشد که رد سال 1396 افتتاح شده است.

هتل ساوین مشهد یکی از بهخترین هتل های سه ستاهر مشهد می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است و از این رو این هتل نو ساز و تازه تاسیس است. هتل ساورین مشهد با امکانات فوق العاده طراحی شیک و اتاق های عالی و مدرن پذیرای مهمان گرامی می باشد.

هتل آپارتمان تمدن مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا اول قرار دارد و  تنها حدود 4 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد  و  در 4 طبقه ساختمان بنا شده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied