شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تعطیلی پایتخت به علت الودگی هوا

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران درباره احتمال تعطیلی ادارات پایتخت همزمان با افزایش آلاینده ازن توضیحاتی داد.

جزئیات تعطیلی پایتخت به علت الودگی هوا

 

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران ، در رابطه با افزایش آلودگی هوا در شهر تهران و احتمال تعطیلی ادارات بر اثر افزایش آلاینده‌ها اظهار کرد: هم اکنون شاخص کیفی هوای تهران با عدد ۱۵۸ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌هاست.

 

وی افزود: آلودگی هوای تهران مربوط به آلاینده ازن است و این آلاینده نیز تا ساعت ۷ بعدازظهر در شهر تهران پایدار خواهد ماند، اما بعد از این ساعت شرایط به وضعیت سالم خواهد رسید.

 

رستگاری گفت: با توجه به اینکه کیفیت هوای تهران پایین تر از عدد ۲۰۰ است، احتمال تعطیلی ادارات وجود ندارد، چراکه ساعات کاری ادارات پایتخت معمولا از صبح آغاز می‌شود و آلاینده‌ گاز ازن از ظهر به بعد افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: امروز نیز به دلیل وجود پدیده گرد و غبار آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون افزایش پیدا کرده بود.

 

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: آلاینده ازن تحت تاثیر عوامل اقلیمی و شرایط جوی افرایش پیدا می‌کند، به همین دلیل نمی‌توان آن را مدیریت کرد، اما می‌توانیم مواد اولیه تولید ازن (دی اکسید نیتروژن وگاز‌های فرار) را کم و برای آن برنامه‌ای در نظر گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied