شمانیوز
شما نیوز

آموزش و پرورش بخشنامه افزایش حقوق کارکنان را ابلاغ کرد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه افزایش حقوق کارکنان وظیفه مأمور مربوط به دفتر سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح را ابلاغ کرد.

آموزش و پرورش بخشنامه افزایش حقوق کارکنان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر، طبق بخشنامه‌ای که علی الهیارترکمن به معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان‌ها، روسای ادارات امور اداری شهرستان‌ها، مناطق و نواحی و واحدهای آموزشی ابلاغ کرده است پرداخت هرگونه وجه در قالب اضافه‌کار، عیدی، پاداش، حق‌التدریس و حق کارشناسی به کارکنان وظیفه مامور ممنوع است.

همچنین براساس بخشنامه ابلاغی، کارکنان وظیفه غیربومی مشمول دریافت کمک‌هزینه خوراک و فوق‌العاده بدی آب و هوا (بر مبنای حقوق پایه) هستند و این کمک هزینه‌ها برای کارکنان وظیفه غیربومی به صورت ماهانه در حکم حقوقی آن‌ها درج و پرداخت می‌شود.

معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و روسای ادارات امور اداری می‌توانند برای اطلاع از جدول پرداخت حقوق کارکنان وظیفه مامور، بخشنامه دفتر سیاست‌گذاری و نظارت حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح را بخوانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    آقای ترکمن چه خبر از اضافه تدریس ها ؟؟؟ سیب زمینی شده 10 هزار گوجه شده 6هزار ................. فکر نمی کنی دولت با املت سر سفره مردم مشکل پیدا کرده ؟؟؟ بابا حداقل این املت و از ما نگیسرید گوشت که نه