شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 11 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/11

فال روزانه سه شنبه 11 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/11

فال روزانه سه شنبه 11 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/11

 

فال روزانه سه شنبه 11 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/11

 

 

فال روز تولد ( امروز سهشنبه 1398/4/11)

 

 

 

دوست عزیزی که 11 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با وقار، اصیل، دارای قدرت مدیریت و مصمم هستید. شما نسبت به روابط عاطفی خود بسیار حساس هستید و همین شما را به یکی از دارایی های ارزشمند خانواده و دوستانتان تبدیل می کند، اما باید سعی کنید زورگویی ذاتی خود را مهار کنید و دست از ولخرجی هم بردارید. در تمام طول سال شما از لحاظ سلامتی در وضعیت خوبی قرار خواهید داشت، اما به این شرط که هر گاه احساس کردید ممکن است مشکلی داشته باشید به پزشکتان سر بزنید. اگر از مهارت های حرفه ای برخوردار هستید امسال برای شما از لحاظ مادی سال بسیار خوبی خواهد بود، در غیر این صورت برای به دست آوردن پول مورد نیازتان باید سخت تلاش کنید و فرصتی هم برای پس انداز کردن نخواهد داشت. آنهایی که کسب و کار مستقلی دارند امسال از سرمایه گذاری های قبلی خود سود سرشاری را به دست خواهند آورد و می توانند سطح زندگی خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرند. از نظر کاری باید مواظب باشید در پذیرفتن پروژه هایی که به شما پیشنهاد می شوند دقت کافی را داشته باشید تا با یک انتخاب اشتباه متضرر نشوید. از لحاظ عاطفی امسال یکی از دوره های اوج شما خواهد بود و خواهید توانست نیمه ی گمشده ی خود را پس از مدت ها انتظار پیدا کند. برای بعضی هم ازدواج پیش بینی می شود. شهریور، آذر، فروردین و خرداد بهترین ماه ها هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین فروردین

شاید امروز یک نفر سر راهتان قرار بگیرد و بخواهد به هر دلیلی جلوی پیشرفت شما را بگیرد. به جای اینکه به راحتی تسلیم شده و او را به خواسته اش برسانید به خودتان انگیزه بدهید و برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید. سعی کنید مدام یکی دو قدم جلوتر از بقیه قرار بگیرید. به جای تقلید و تبعیت از دیگران سبک خودتان را داشته باشید و هر جایی که خودتان دلتان می خواهد بروید. ممکن است در رابطه با مسائلی که نسبت به آنها تعصب دارید به مشکل برخورده و برایتان درگیری هایی پیش بیایند. دیگران خیلی لجبازتر از همیشه شده اند و باید یا ساکت بمانید و یا خودتان را برای سردرد آماده کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز این احتمال وجود دارد که با سرگشتگی های عاطفی غیر منتظره ای مواجه شوید. در درون شما بحثی دارد شکل می گیرد که مخاطب آن خودتان هستید. شما در انتخاب این که به واقعیت بچسبید و عملگرا باشید یا در دنیای خیال غرق شوید بر سر یک دوراهی قرارگرفته اید. به دنبال این نباشید که برای پیدا کردن جواب این سوالتان از دیگران کمک بگیرید، چون این کار تنها باعث سردرگمی بیشتر شما خواهد شد، پس حتی اگر کسی به صورت خودجوش به شما نصیحتی کرد هم زیاد حرفش را جدی نگیرید. اگر اوضاع برایتان بیش از اندازه مبهم و غیر قابل درک است دست نگه داشته و تا زمانی که فکرتان باز نشده است منتظر بمانید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین خرداد

امروز حفظ تعادل در کارهایتان کار بسیار دشواری خواهد بود. شما احساس می کنید تنش ها و درگیری هایی در راه هستند که حل کردن آنها تقریبا غیر ممکن خواهد بود. اشکالی ندارد. زیاد به خودتان فشار  نیاورید و برای حل این مشکل پافشاری نکنید. شاید بهترین کار در شرایط موجود این باشد که دنیای واقعی را رها کرده و تا زمانی که اوضاع به حالت عادی باز نگشته است به عالم خیال و رویا فرو بروید. اگر می بینید گره ای قصد باز شدن ندارد به جای این که با دندان به سراغ آن بروید به حال خودش رهایش کنید. به وقتش خواهید توانست با یک اشاره و بدون درد آوردن دندان هایتان آن را باز کنید!

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین تیر

امروز احتمال بروز تنش در بسیاری از زمینه های مختلف زندگیتان وجود دارد. شما هم یا بیش از اندازه منطقی رفتار می کنید یا با موضوع بیش از حد عاطفی برخورد می کنید. این که بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. سخت ترین بخش امروز برای شما پیدا کردن افرادی خواهد بود که با شما هم عقیده باشند و از نظرات و پیشنهادهای تان استقبال کنند. دیگران امروز به نظر خیلی لجباز و سرسخت شده اند و هیچ انعطافی از خودشان نشان نمی دهند و شاید شما مجبور باشید برای کنار آمدن با آنها خودتان را با آنها تطبیق دهید. اگر شما هم بخواهید لجبازی به خرج دهید راه به جایی نخواهید برد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین مرداد

برنامه هایی که از قبل برای امروزتان در نظر گرفته بودید امروز به احتمال زیاد با مشکلاتی روبرو خواهند شد. شما خواهید دید که بیش از حد در مورد توانایی ها و امکاناتی که دارید رویاپردازی کرده اید و کارها به آن راحتی که شما فکر کرده بودید پیش نمی روند. شما باید در برنامه ریزی هایتان دقت و منطق بیشتری را به کار بگیرید. امروز این امکان وجود دارد که بین منافع شما و دیگران اختلافاتی وجود داشته باشد و نتوانید به راحتی با آنها کنار بیایید. به نفعتان است که زیاد روی احساساتتان حساب باز نکنید، چون امروز می توانند خیلی راحت شما را گول بزنند. هر چقدر منطقی تر با مسائلی که پیش می آیند برخورد کنید موفق تر خواهید بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین شهریور

 

امروز سعی کنید نسبت به احساسات خود توجه بیشتری داشته باشید. شاید نیرویی قدرتمند اما ناشناس سعی داشته باشد شما را از مسیری که در پیش گرفته اید خارج کند. اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتید به جای اصرار به ادامه ی راه امروز را به خودتان استراحت بدهید و در عوض کمی فعالیت جسمانی مانند ورزش را در برنامه تان جای بدهید. پیاده روی هم به شما کمک خواهد کرد تا ذهنتان باز شود و در مورد تصمیماتی که باید بگیرید منطقی تر فکر کنید. اگر دلتان می خواهد بچه هایتان را خوشحال کنید امروز برای آنها با کمک خودشان یک غذای جدید یا کیک خوشمزه درست کنید، قطعا خودتان هم از این کار لذت خواهید برد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین مهر

امروز یک مسئله ی احساسی اعصاب شما را به هم ریخته است و دلتان می خواهد فرار کرده و خودتان را از موقعیتی که در آن گرفتار شده اید رها کنید. به شما توصیه می شود که این کار را طوری انجام دهید که شخصی که دارید از او فرار می کنید متوجه این موضوع نشود، چون به احتمال زیاد این سودای فرار موقتی است و بعدا پشیمان خواهید شد و دلتان می خواهد که برگردید! سر خودتان با را کتاب خواندن گرم کرده و یا از خانه بیرون بزنید و به تماشای یک فیلم خوب بروید. برای مشکلات خود راه حلی دائمی پیدا کنید چون با سرپوش گذاشتن روی آنها راه به جایی نخواهید برد و خیلی زود از جایی دیگر سر بر خواهند آورد.

 

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین ابان

امروز روز خوبی برای تبلیغات است. اگر کسب و کاری دارید و یا کاری هنری انجام می دهید که برای ارائه و فروش آن دنبال راهی می گردید امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای تبلیغ کارتان باشد. از هر راهی که استفاده کنید، از شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها گرفته تا شبکه های تلویزیونی، نتیجه ای که به دست خواهید آورد فراتر از حد انتظارتان خواهد بود. شما این توانایی را دارید که روی عده ی بسیار زیادی تأثیر گذار باشید، این توانایی خود را دست کم نگیرید و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. مشورت با دوستان مورد اعتمادتان می تواند کمک قابل توجهی به شما بکند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین اذر

امروز خواهید دید که کارهایی که تا دیروز هم خیلی خوب و بدون مشکل داشته اند پیشرفت می کرده اند به مشکل برخورده اند. انگار در برخی از پروژه هایی که در دست انجام دارید یک راست به سمت دیوارهایی آجری دارید پیش می روید. به جای این که تخته گاز پیش بروید و فکر کنید که با این کارتان دیوارهای پیش رویتان فرو خواهند ریخت، بهتر است دست نگه داشته و به این موضوع فکر کنید که آیا اصلا راه درستی را در پیش گرفته اید و یا مسیر اشتباه را آمده اید و حال باید تغییر مسیر دهید. از دیگران انتظار نداشته باشید که شما را درک کنند، این روزها هر کسی آنقدر درگیری ذهنی دارد که وقتی برای دیگران برایش باقی نمی ماند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین دی

امروز روند پیشرفت کارها در مقایسه با دیروز کمی کند شده است. به احتمال زیاد این تغییر در میزان پیشرفت کارها به نفع شماست. از این فرصت استفاده کرده و وقتیان را به برنامه ریزی و همچنین ثبات بخشیدن به وضعیت فعلی کارها اختصاص بدهید. شما نسبت به تلاشتان به اندازه ی کافی پیشرفت داشته اید، حالا باید کمی دست نگه داشته و عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهید و ببینید تا اینجای چه به دست آورده اید. بیش از اندازه برای داشتن سرعت در کارتان تقلا نکنید، این کار تنها باعث خواهد شد که کیفیت کارتان قربانی سرعت آن شود. صبر داشته باشید و بگذارید کارها روند طبیعی خود را طی کنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین بهمن

امروز احساسات شما نمی گذارند روی کارها و وظایفی که به عهده دارید تمرکز کنید. از طرفی اطرافیانتان هم بسیار لجباز و کج خلق شده اند و خود شما هم حتی اگر قبول نداشته باشید رفتاری مثل آنها دارید. ذهنتان امروز دارد همزمان در دو جهت متفاوت پیش می رود و شما نمی دانید که باید کدام یک را به عنوان مسیر اصلی خود در نظر بگیرید. در انتخاب خود سعی کنید که رویاهایتان را در نظر داشته باشید و ببینید چه راهی به شما کمک می کند آنها را به واقعیت بدل کنید. در نهایت این را هم به یاد داشته باشید که قرار نیست همین امروز نتیجه ی مورد نظرتان را به دست بیاورید و باید مدتی در این راه تلاش کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 98/4/11 مخصوص متولدین اسفند

امروز تنش زیادی را بین آنچه قلبتان به شما می گوید و آنچه عقلتان از شما انتظار دارد احساس می کنید. اگر دیدید روز دارد به پایان می رسد اما شما هنوز تصمیم نگرفته اید که به حرف کدام یک گوش کنید زیاد تعجب نکنید. امروز روز خوبی برای گرفتن تصمیم های مهم و جدی و یا پذیرفتن تعهدات جدید نیست. امروز شما جسارت کافی برای به زبان آوردن نظرات و احساسات خود را دارید و همین امروز را به فرصتی فوق العاده برای پرداختن به روابط عاطفی تان تبدیل می کند. اگر متاهل هستید برای حل مشکلاتتان تلاش کنید و اگر هنوز مجرد هستید از این فرصت برای بیان حستان به شخصی که دوست دارید بهره ببرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied