شمانیوز
شما نیوز

شعبه دادگاه برای رسیدگی به بدحجابی راه اندازی می شود

امام جمعه بندرترکمن گفت: شعبه رسیدگی به بدحجابی در محاکم قضایی راه اندازی شود.

شعبه دادگاه برای رسیدگی به بدحجابی راه اندازی می شود
به گزارش شمانیوز به نقل از مهر: حجت الاسلام محمد صالح منصوری، امام جمعه بندرترکمن عصر دوشنبه در نشست مسئولان دستگاه قضایی با ائمه جمعه استان گلستان اظهار کرد: ارتباط موثر بین مسئولان دستگاه قضا با ائمه جمعه وجود دارد و باید این ارتباط با دستگاه های فرهنگی هم برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی را باید در موضوعات فرهنگی جستجو کرد، افزود: دستگاه های فرهنگی در بسیاری از موارد کم کاری می کنند اما توپ حل مسائل فرهنگی در زمین علما و روحانیون انداخته می شود.

 

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: در قانون اساسی اشاره شده استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات ممنوع است اما در صدا و سیما به وفور برای تبلیغات از زمان استفاده می شود.

وی گفت: انتظار داریم دادستان به عنوان مدعی العموم در این قضیه ورود کند و به صدا و سیما تذکر دهد.

وی اضافه کرد: با شروع فصل تابستان بدحجابی زیاد می شود و پیشنهاد می دهیم در هر شهرستان شعبه مخصوص برای رسیدگی به پرونده های مربوط به بدحجابی تشکیل شود و قاضی به جای صدور حکم در حوزه آگاهی بخشی و نصحیت ورود کند.

امام جمعه بندرترکمن به حذف تخصیص ارز چهار هزار و ۲۰۰ به واردات چادر انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: پوشش چادر حجاب برتر است و بسیاری از شهدا بعد از وصیت به پیروی از ولی فقیه نسبت به استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر وصیت کرده اند و دولت باید شرایط را برای استفاده چادر فراهم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied