شمانیوز
شما نیوز

هوای گرم در کشور ماندگار است

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ماندگاری هوای گرم در نوار شمالی کشور تا پایان هفته گفت: از امروز (12 تیرماه) تا اوایل هفته آینده آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود.

هوای گرم در کشور ماندگار است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا: احد وظیفه با اشاره به اینکه از امروز ( ۱۲ تیر ماه) تا اوایل هفته آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این مدت در برخی از مناطق شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. وی افزود: امروز ( ۱۲ تیرماه) دمای هوا در نوار شمال کشور بین ۴ تا ۶ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد. به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز(۱۲ تیرماه) در جنوب سمنان، قم، شمال اصفهان، برخی از مناطق یزد و جنوب تهران، وزش باد همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه در مورد وضعیت جوی تهران گفت: امشب، فردا و پس‌فردا آسمان تهران صاف خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای هوای تهران فردا (‌۱۳ تیرماه) در گرمترین زمان به ۳۹ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۹ درجه سانتیگراد برسد. همچنین در روز جمعه (۱۴ تیرماه) بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۸ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied