شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تم تولد را ارزان تر از همه جا بخرید و درب خانه تحویل بگیرید!

برگزار کردن یک جشن به خصوص یک جشن تولد نیاز به وقت زیادی برای خرید و آماده سازی دارد. در ادامه ما به معرفی ویژگی های تم تولد و بهترین محل برای انتخاب و خرید تم تولد می پردازیم.

تم تولد را ارزان تر از همه جا بخرید و درب خانه تحویل بگیرید!

برگزار کردن یک جشن به خصوص یک جشن تولد نیاز به وقت زیادی برای خرید و آماده سازی دارد.در ادامه ما به معرفی ویژگی های تم تولد و بهترین محل برای انتخاب و خرید تم تولد می پردازیم.

 

 

چرا جشن تولد باید تم داشته باشد؟

 فرض کنید که می خواهید یک جشن تولد برگزار کنید، فرقی ندارد که تولد برای خردسالان باشد یا بزرگسالان، شما باید برای این جشن تولد مواردی نظیر

  • خوراکی
  • تزئینات
  • بادکنک
  • کیک
  • گیفت
  •  ظروف

و بسیاری از خوردنی ها و لوازم دیگر را آماده کنید.

حالا قسمت سخت کار شما تازه آغاز می شود چرا که انتخاب شما باید به نحوی باشد که همه لوازم و خوردنی های داخل تولد با یکدیگر هماهنگ و مرتبط باشند و اینجاست که  پای تم تولد وسط کشیده می شود.

اگر شما یک تم تولد را از پیش انتخاب کرده باشید کار شما بسیار آسان می شود، چرا که ایده کلی در مورد تزئینات و خوراکی ها  را به دست آورده اید.

انتخاب تم تولد خود به خود باعث می شود که شما رنگ ها موجود در تولد را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تم تولد بارسلونا را انتخاب کرده باشید که رنگ های اصلی آن آبی و اناری هستند دیگر می دانید که خوراکی ها، کیک، نوشیدنی و تزئینات باید ترکیبی از این دو رنگ باشند.

در صورتی که تم واحدی برای تولدتان انتخاب نکنید، برگزاری جشن برایتان چند مرحله سخت تر می شود.

AndroidOnlineNewsImage.aspx

 

تم تولد را از کجا انتخاب کنم؟

حال که به اهمیت انتخاب تم تولد برای ساده تر شدن انتخاب خوراکی ها و تزئینات اشاره کردیم نوبت می رسد به سوال بعدی که تم تولد را از کجا انتخاب کنیم؟

بهترین محل برای انتخاب تم تولد فروشگاه های اینترنتی نظیر بالونچی هستند!

اما چرا؟

فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه تمام مدل های تم را تحت یک دسته بندی مرتبط در کنار هم دارند مانند یک کاتالوگ تصویری فوق العاده برای شما هستند.

 به عنوان مثال شما به راحتی می توانید با مراجعه به صفحه ی مانند صفحه تم تولد دخترانه به صورت یک جا تمام تم های موجود مناسب برای دخترها را ببییند و با هم مقایسه کنید.

گاهی ایده تم تولد از محیط هایی مانند اینستاگرام به ذهن ما آمده است، در این موارد با بررسی فروشگاه های اینترنتی در کسری از ثانیه متوجه می شوید که تمی که برای جشن تان انتخاب کرده اید اصلا در بازار داخلی موجود است یا خیر، تا اگر تم تولد مد نظرتان موجود نبود به راحتی بتوانید آن را با انتخاب های دیگر جایگزین کنید.

 

تم تولد را ارزان تر از همه جا

فروشگاه های اینترنتی نظیر فروشگاه بالونچی که عرضه کننده تم تولد ، بادکنک هلیومی و ملزومات دیگر جشن هستند برای جلب رضایت مشتریان تم های تولد را با تخفیفات ویژه به فروش می رسانند.

این فروشگاه ها طرح های ویژه فروشی دارند که متناسب با هر فصل و مناسبتی درصد تخفیف بیشتری را شامل تم های می کند.

از سوی دیگر بسیاری از تم های تولد در مغازه ها موجود نیست و ممکن دست بر قضا دقیقا تمی که شما انتخاب کرده اید موجود نباشید.

فروشگاهی مانند بالونچی این امکان را فراهم آورده است که شما از شهرها و نقاط مختلف به راحتی بتوانید هر تم با طرح، رنگ و شخصیت مورد پسندتان را سفارش دهید و با پست یا پیک های بین شهری در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

 

خرید آسان و صرفه جویی در وقت

با خرید از فروشگاه بالونچی ، علاوه بر آنکه تم تولد ، بادکنک هلیومی را ارزانتر  از مغازه خریداری می کنید، از زحمت بیرون رفتن و استرس اینکه آیا وسایل مورد نیازتان را پیدا می کنید یا خیر نیز راحت می شوید.

چون فروشگاه بالونچی تمامی لوزام مورد نیاز برای تزئینات جشن را با هم یک جا دارد شما با آسودگی خیال می توانید هر آنچه را که نیاز دارید حتی بادکنک های پر شده با هلیوم را نیز از داخل خانه سفارش دهید تا پیک آنها را به دست شما برساند.

فروشگاه بالونچی با در نظر گرفتن اینکه برنامه ریزی در برگزاری جشن ها بسیار مهم است سرویس ویژه ای برای تضمین سر وقت رسیدن محصولات خریداری شده توسط مشتریان در نظر گرفته است تا مشتریان محترام از بابت زمان دریافت سفارش خود هیچ نگرانی و استرسی نداشته باشند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied