شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 23 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/23

فال روزانه یکشنبه 23 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/23

فال روزانه یکشنبه 23 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/23

 

 

فال روزانه یکشنبه 23 تیر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روز تولد ( امروز یکشنبه 1398/4/23 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 23 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

ذهن شما در این دوره جدید از زندگیتان قدرت خارق العاده ای دارد و می توانید پیچیده ترین مشکلات را به سریع ترین شکل ممکن حل کنید. توانایی بالایی که شما در ریسک پذیری به صورت حساب شده دارید قابل تحسین است، اما امسال بهتر است زیاد روی این استعداد خود حساب باز نکنید و تا زمانی که از چیزی اطمینان صد در صد ندارید دست به کاری نزنید تا مبادا خودتان را در موقعیتی قرار دهید که راه بازگشتی ندارد. درگیری ها و اختلاف نظرهایی بین شما و خویشاوندان نزدیکتان پیش خواهند آمد که می توانند منجر به آزردگی و دور شدن شما از هم بشوند. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که در این موقعیت حساس مکالمات را طوری پیش ببرید که به جدایی بین شما و عزیزانتان منجر نشوند. به شما توصیه می کنیم که در مورد مسائل مهم زندگیتان با احتیاط و هوشیاری بیشتری تصمیم گیری می کنید. این موضوع مسائل عاطفی را نیز در بر می گیرد و نباید تنها از روی یک عشق و علاقه ناگهانی و یا مشکلی به ظاهر حل نشدنی در رابطه با آینده رابطه عاطفی خود تصمیمات کورکورانه بگیرید.z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23مخصوص متولدین فروردین

دلتان می خواست که می توانستید رویکردی منطقی نسبت به زندگی داشته باشید، اما احساساتتان چنان قوی هستند که نمی توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و باید حتما آنها را در نظر بگیرید. متاسفانه شما بر سر یک چند راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام یک از گزینه های پیش رویتان را باید انتخاب کنید. شاید اگر روز دیگری بود از یکی از دوستان و یا همکاران خود تقاضای کمک می کردید، اما امروز ترجیح می دهید مشکلات خود را از بقیه مخفی نگه دارید. با توجه به این شرایط شاید بهتر باشد کمی ریسک کنید و به ندای درونتان گوش کنید، به احتمال زیاد حس ششمتان  بهترین مسیر را پیش رویتان خواهد گذاشت.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین اردیبهشت

در حال حاضر شما بیشتر از اهداف فردی خود روی ثبات بخشیدن به روابط اجتماعی که باعث شادیتان می شوند متمرکز شده اید. بیشتر از آن که حرکات خود را برای بالا رفتن از پله های نردبان موفقیت برنامه ریزی کنید، ذهنتان درگیر حفظ موقعیتتان در میان گروه دوستان و نزدیکانتان است. اما متاسفانه انگار مسائلی در جریان هستند که کنترل آنها از دست شما خارج است. با این حال نباید اجازه دهید که احساس نا امنی و نگرانی ناشی از این وضعیت باعث شود بدون فکر کردن کاری کنید که بعدا از آن پشیمان شوید. اگر می خواهید محبوبیت خودتان را حفظ کنید کافی است بهترین نسخه از خودتان باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین خرداد

دیگر وقت آن رسیده است که رویاهای خود را به یک نقشه قابل اجرا تبدیل کرده و برای عملی کردن آنها دست به کار شوید، البته پیش از هر کاری باید فانتزی های غیر منطقی را از اهداف قابل دسترس جدا کنید. با وجود این که تبدیل یک ایده به یک نقشه ی عملی که شما را به مقصد مورد نظرتان خواهد رساند کار دشواری به نظر می رسد، هر چقدر به جزئیات توجه بیشتری داشته باشید اندازه گیری شانس موفقیتتان نیز راحت تر خواهد بود. نگران به پایان رساندن کارهایی که امروز شروع می کنید نباشید، آهسته و پیوسته پیش رفتن تنها روش تضمینی برای به نتیجه رسیدن اهدافتان خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه شنبه 98/4/22 مخصوص متولدین تیر

با وجود این که شما از آسایش و آرامش خیالی که داشتن یک برنامه ثابت به شما می بخشد لذت می برید، اما امروز یک میل ناگهانی به فراتر رفتن از این محدوده امن خود احساس می کنید. با این حال حتی اگر تمام وجودتان را میل به در آغوش گرفتن ناشناخته ها در بر گرفته باشد هم احتمال این که تصمیم قطعی بگیرید که شغلتان را عوض کرده و یا به کشور دیگری مهاجرت کنید خیلی اندک خواهد بود. به ندای درون خودتان برای گسترده تر کردن دنیای اطراف خود و فراتر رفتن از دایره عاداتتان گوش کنید. شاید ایده هایی برای انجام یک کار هنری به سرتان بزنند اما دقیقا ندانید چطور باید آنها را عملی کنید، کمی به خودتان زمان بدهید، به وقتش همه چیز روبراه خواهد شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین مرداد

غرق شدن در احساساتتان به شما فرصت خیلی خوبی برای عمق بخشیدن به رابطه عاطفیتان خواهد بخشید. با وجود این که اغلب اولین چیزی که شما را جذب یک نفر می کند ظاهر اوست، امروز می خواهید از ظاهر قضیه فراتر رفته و یک راست به سراغ اصل مطلب بروید. شما نیاز شدیدی به محکمتر کردن رابطه خودتان به سریع ترین شکل ممکن احساس می کنید و نمی توانید وقت خودتان را با پرداختن به ظاهر قضیه تلف کنید. ناراحتی و حالت در خود فرو رفته ای که یکی از دوستان و یا اعضای خانواده به خود گرفته هیچ ارتباطی به شما ندارد و بیشتر به نگرانی های شخصی اش باز می گردد، تنها کاری که باید کنید این است که نشان دهید در کنارش هستید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین شهریور

امروز شما دنبال جزئیاتی خیلی بیشتر از آن چیزی هستید که دیگران می توانند در اختیارتان قرار دهند و هر چقدر که کمتر جواب بگیرید نارضایتیتان باعث خواهد شد سوال های بیشتری بپرسید. این کار شما می تواند آزاردهنده و بدتر از آن ناراحت کننده باشد. شاید بهترین راه این باشد که یا خودتان به دنبال پیدا کردن جواب سوالهایتان بروید و یا کلا بیخیال جزئیات ماجرا شوید. وقتی می بینید کسی اطلاعاتی ندارد که در اختیارتان قرار دهد او را با سوال های پشت سر هم خود شکنجه نکنید. فرصت های کاری جدیدی با درآمد بیشتر ممکن است برایتان فراهم شوند که وقت و انرژی بیشتری هم از شما خواهند گرفت. ببینید آیا وقتی برای خودتان و عزیزانتان باقی خواهد ماند؟

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه بکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین مهر

امروز کارتان تمام فکر و ذکر شماست و هیچ چیزی به اندازه رسیدن به اهداف حرفه ایتان برای شما اهمیت ندارد، اما در کمال تعجب خواهید دید که در واقع هیچ هدف و برنامه مشخصی در ذهن ندارید. به جای این که اولویت هایتان را مشخص کرده و برای آنها برنامه ریزی کنید با هر موقعیتی همان وقتی که برایتان پیش می آید روبرو می شوید. این بی هدف بودن شما هرچند از نظر برخی ممکن است یک عیب و ایراد باشد، اما در حال حاضر آزادی عمل زیادی به شما داده است. برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کافی نیست و باید این توانایی را نیز داشت که در لحظه برای هر وضعیتی که پیش می آید تصمیم گیری کرد و این یکی از توانایی های فوق العاده ی شماست!

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین ابان

امروز شاید ترجیح بدهید که دیگران متوجه شور و شوق شما و هیجانی که در وجود خود حس می کنید نشوند، اما از طرفی هم دلتان می خواهد به خاطر نوآوری ها و خلاقیت هایی که در کارتان نشان می دهید شما را مورد تحسین و تشویق قرار دهند. امروز شما هیچ تمایلی به داشتن مقام های مدیریتی ندارید و ترجیح می دهید بی هیچ اتلاف وقتی انرژی خودتان را صرف عملی کردن ایده های خلاقانه فراوانی بکنید که ذهنتان را پر کرده اند. خودتان را درگیر جزئیات نکنید و کنترل آنها را به دیگران بسپارید. به این صورت تمام اعضای گروه در موفقیت و خلق کردن یک شاهکار تحسین برانگیز نقش خواهند داشت.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23مخصوص متولدین اذر

امروز تسلط به واکنش هایتان ممکن است کمی دشوار باشد، مخصوصا اگر کسی بخواهد توانایی شما در کنار آمدن با خودش را مورد آزمایش قرار بدهد! هر لحظه این امکان وجود دارد که شما بدون هیچ هشدار قبلی یک دعوای حسابی راه بیندازید، اما متاسفانه دلایل کافی برای توجیه منطقی این کار خود را نخواهید داشت. در محل کارتان و همچنین در کلاس در هم بهتر است برای اثبات نظرهایتان و نشان دادن حق به جانب بودن خود با کسی وارد بحث نشوید، به ویژه با آنهایی که مقام و موقعیتی بالاتر از خودتان دارند، زیرا تقریبا هیچ شانسی برای قانع کردن آنها نخواهید داشت و شاید حتی مورد خشم آنها قرار بگیرید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین دی

امروز یکی از آن روزهای کمیابی است که تعادل شما به هم ریخته است و به محض این که این اتفاق بیفتد معلوم نیست دیگران از کجا پیدایشان شده و به شما پیشنهاد کمک می کنند. اولین واکنش شما قطعا رد کردن پیشنهاد آنها خواهد بود، زیرا نمی خواهید ضعف و ناتوانی خود را بپذیرید. با این حال باید این نکته را به شما یادآوری کنیم که با نشان دادن واقعیت ماجرا به این حامیان خود اعتماد به نفستان را باز خواهید یافت. داشتن اعتماد به نفس هم به شما کمک خواهد کرد تا به تمام احساسات منفی خود غلبه کنید. اجازه ندهید ترس و عدم اعتماد به نفس شما را از ایده های خیلی خوبی که دیروز برای افزایش درآمدتان داشته اید منصرف کنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین بهمن 

امروز برای تصمیم گیری در مورد مسائل مادی به حس ششم خود اطمینان کنید. نگرش مثبت شما در این مورد موقعیت های خوبی را به سویتان جذب خواهد کرد که باید از آنها استفاده کنید. امروز مسائل عاطفی برای مدتی طولانی ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد. تردید و نگرانی در مورد وضعیت فعلی رابطه تان و همچنین آینده آن فکرتان را درگیر کرده است. شاید فکر کنید طرف مقابلتان نیز چنین احساسی دارد اما حرف زدن در این مورد به صورت مستقیم  می تواند کار اشتباه و غیر معقولی باشد. بهتر است کمی صبر کنید و اوضاع را بیشتر بسنجید و طرف مقابلتان را نیز به طور تدریجی در جریان این نگرانی های خود قرار دهید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 

 

فال روزانه یکشنبه 98/4/23 مخصوص متولدین اسفند

امروز دلتان می خواهد از پستویی که به آن پناه برده بودید بیرون آمده و در مرکز توجه قرار گرفته و راز مهمی را با هر کسی که حاضر به گوش دادن به حرف هایتان باشد در میان بگذارید. شاید کمی تردید و نگرانی داشته باشید، اما تصمیم خود برای گفتن واقعیت ها را، حتی اگر برای مدتی برایتان دردسر ساز شود، زیر سوال نبرید. شاید حقیقت برای مدتی آزار دهنده باشد، اما آثار دروغ برای همیشه باقی خواهند ماند. امروز حرف هایی که از یکی از دوستان و یا همکاران و یا دوستان خود می شنوید شما را به این فکر خواهند انداخت که مبادا از دستتان ناراحت شده است، اما به احتمال زیاد این مشکل به زندگی شخصی او برمی گردد و نباید حرف هایش را به دل بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied