شمانیوز
شما نیوز

میرحمایت میرزاده:

اولویت وزیرآموزش‌وپرورش باید پرداخت مطالبات فرهنگیان باشد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، مهم‌ترین و مؤثرترین اقدام وزیر جدید آموزش و پرورش را پرداخت مطالبات فرهنگیان عنوان کرد و گفت: وزیر جدید باید قبل از پذیرش وزارت، دستور پرداخت مطالبات فرهنگیان را از رئیس جمهور بگیرد.

اولویت وزیرآموزش‌وپرورش باید پرداخت مطالبات فرهنگیان باشد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس: میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «وزیر جدید آموزش و پرورش در شرایط کنونی برای قرار گرفتن در این جایگاه و پرداختن به این مسائل گلوگاهی، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟»، اظهار کرد: پرداخت مطالبات فرهنگیان باید اولین اولویت وزیر آینده آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی صحبت‌های کلی زده شده و راجع به سند تحول نیز بحث شده و تنها چیزی که باید به صورت عملیاتی انجام شود، پرداخت مطالبات فرهنگیان است، گفت: اگر وزیر جدید آموزش و پرورش نتواند مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند، اصلاً نباید سِمَت وزارت را بپذیرد و هرکسی که رئیس جمهور انتخاب کرد اولین شرط او باید این موضوع باشد که اول مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عنوان کسی که 35 سال در دستگاه آموزش و پرورش هستم و از صفر تا صد آن باخبر هستم معتقدم وزیر جدید آموزش و پرورش باید به رئیس جمهور بگوید که دستور پرداخت حدود 10 هزار میلیارد تومان مطالبات را صادر کنید و در مرحله بعد بنده وزیر آموزش و پرورش شوم.

میرزاده ادامه داد: در غیر این صورت اگر این فرد وزیر آموزش و پرورش شد، غرق در پرداخت مطالبات فرهنگیان خواهد شد و هیچ کاری هم نمی‌تواند انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • معلم فلاورجان

    باسلام
    اقایان نماینده شما خوب حرف میزنبد ولی کو گوش شنوا !!؟
    از سنوات بازنشستگان و حق التدریس معلمان بعد از 9 ماه هیچ خبری نیست ، ما نمی دانیم چه گناهی کردیم که معلم شدیم !!!؟؟
    ای کاش یک نفر پاسخگو بود !!