شمانیوز
شما نیوز

جهت سفارش رپرتاژ اینجا کلیک کنید

رپرتاژ آگهی یک قالب و شکل محتوایی است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌صورت بی‌طرف برای آن هزینه می‌کند.

جهت سفارش رپرتاژ اینجا کلیک کنید

 

رپرتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.

در ایران معنای رپرتاژ آگهی متفاوت است؛ در رپرتاژ آگهی سایت‌های ایرانی عموماً وب‌سایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی می‌شود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک بک‌لینک همراه است. این مفهوم در وب‌سایت‌های خارج از ایران با عنوان Review شناخته می‌شود. و اغلب آن را به نام رپرتاژ آگهی می‌شناسند . همچنین افراد زیادی برای اینکه رتبه وبسایت خود را نزد گوگل افزایش دهند در ایران از این تنوع تبلیغات استفاده می‌کنند.

رپرتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌صورت بی‌طرف برای آن هزینه می‌کند. 

 

مزیتهای رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد.

بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

یکی از دلایلی که برخی از مدیران تبلیغاتی استفاده از رپرتاژ آگهی را نسبت به آگهی معمولی ترجیع می‌دهند اعتبار آنها در بین مخاطبین است. رپرتاژ آگهی اغلب توسط هرگونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط مخاطب خوانده می‌شود.

بنابراین هرقدر علاقه و هیجان بیشتری از طریق آن در مخاطب ایجاد شود، میزان تأثیرگذاری آن‌هم افزایش پیدا می‌کند. مردم اغلب آگهی‌های دیگری که دارای تصویر و عکس هستند را بیشتر در جهت یک تبلیغ می‌دانند و ارزش آن‌چنانی برای آن قائل نمی‌شوند.

 

سفارش رپرتاژ آگهی

برای سفارش رپرتاژ با شماره تماس  66578658-021  و یا شماره همراه 09126942860 (افلاکی) تماس حاصل نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied