شمانیوز
شما نیوز

مسابقه عصرجدید جان یک نفر را گرفت + عکس

سهیل نصیرایی نونهال ۱۲ ساله بابلی، حین تقلید یکی از اجراهای برنامه عصرجدید به منظور تلاش برای رهایی از طناب دار که به گردن خود آویخت، بر اثر خفگی جان باخت.

مسابقه عصرجدید جان یک نفر را گرفت + عکس

به گزارش شمانیوز، سهیل نصیرایی نونهال ۱۲ ساله بابلی، حین تقلید یکی از اجراهای برنامه عصرجدید به منظور تلاش برای رهایی از طناب دار که به گردن خود آویخت، بر اثر خفگی جان باخت.

 

WhatsApp Image 2019-07-15 at 6.31.00 AM (1)

 

(لطفا! لطفا! این حرکات را در منزل انجام ندهید!) (این افراد، پس از سالها تمرین و ممارست به این درجه از مهارت رسیده‌اند.) (خواهشا قبل از انجام این حرکات حتما نزد یک‌مربی ورزشی تعلیم ببینید.)


اینها جملاتی است که بارها و بارها، پس از انجام حرکات خارق‌العاده و حیرت‌انگیز ورزشی، در برنامه پربیننده عصر جدید از سوی احسان علیخانی مجری برنامه شنیده‌ایم؛ او حتی یکبار هم‌بعد از انجام یکی از هیجان‌انگیزترین اجراهای ورزشی در این برنامه تاکید کرد: (من از همه جوانان و نوجوانان عزیز خواهش میکنم این حرکات را در منزل تمرین نکنند و از خانواده‌های محترم هم خواهش دارم که مراقب فرزندان دلبندشان باشند که یک وقت جوگیر نشوند این حرکات را از که از پسِ سالها تمرین و تکرار و تجربه بدست آمده است، در خانه انجام دهند و در واقع، اینطور بگویم که ما را از نمایش این صحنه‌ها در تلویزیون پشیمان نکنید!)

اما انگار این حرف‌ها و سخنان به خرج بچه‌های بازیگوش و پرهیجان ایران نمی‌رود که نمی‌رود که نمی‌رود و حالا متاسفانه بعد از خبر تلخ سقوط یک کودک شش ساله مازندرانی از ارتفاع و صدمه دیدن پایش، پس از دیدن تبلیغات برند یک کفش ایرانی، باخبر شدیم که سهیل نصیرایی نونهال ۱۲ ساله بابلی، حین تقلید یکی از اجراهای برنامه عصرجدید به منظور تلاش برای رهایی از طناب دار که به گردن خود آویخت، بر اثر خفگی جان باخت و این دومین خبر تلخ از این دست در طول ماه گذشته است...!

اما قطعا و حتما تقصیر با این نونهال بابلی یا کودک شش ساله مازندرانی نیست! مقصر اصلی عدم فرهنگسازی درست و نبود آگاهی مناسب و مطلوب خانواده‌ها در این زمینه است که متاسفانه منجر به این حوادث تلخ و غمبار می‌شود.

شاید اگر ما فرهنگ (جوگیر نشدن) را یاد گرفته و به فرزندان مان نیز می‌آموختیم که قبل از تقلید هر کار و فعلی، ابتدا باید به اصول و رموز آن کار آشنا شد و پس از آن، به تقلید و تکرار آن فعل پرداخت امروز با این مشکلات و معضلات مواجه نبودیم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied