شمانیوز
شما نیوز

اخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زده ها

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتی در سه استان کشور گفت: عملیات امداد رسانی در سه استان متاثر از این سیل، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در ٤٢ شهر و روستا در حال انجام است.

اخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زده ها

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتی از 24 تیرماه تا سوم مرداد ماه در سه استان کشور گفت: عملیات امداد رسانی در 3 استان متاثر از این سیل، سیستان و بلوچستان،فارس و هرمزگان در ٤٢ شهر و روستا در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣١٠٠نفر به آسیب دیدگان این سیلاب، اسکان اضطراری ١٢٠ نفر و  انتقال 7 نفر به مراکز درمانی خبر داد و گفت در جریان این سیلاب 2 نفر در  ایرانشهر، بزمان فوت شدند و یک مادر ٤٠ ساله و پسر ٨ ساله جان خود را از دست دادند.
وی با اشاره به اینکه   ٣٢تیم امداد و نجات متشکل از  ١٥١نفر به این مناطق اعزام شده‌اند گفت:  یک فروند بالگرد برای  انتقال ٢٠٠٠کیلوگرم اقلام غذایی به مناطق آسیب دیده در نظر گرفته شده و تا امروز،  32دستگاه
چادر، 240 پتو،  ٦٧٠کیلوگرم نایلون، ٨٤٦بسته بسته غذایی،  ٢٦٩کیلوگرم کنسروجات، ١٧٢کیلوگرم قندوشکر ، ١٢٧کیلوگرم حبوبات، به این مناطق فرستاده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی به این مناطق همچنان  ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied